GOLDEN APPLE

Tänään toteutin yhden mun pidempiaikaisen haaveen, nimittäin päivitin mun puhelimen hieman uudempaan malliin. Entinen iphone 4 sai jo l...

DSC_0046 DSC_0050 DSC_0049
Tänään toteutin yhden mun pidempiaikaisen haaveen, nimittäin päivitin mun puhelimen hieman uudempaan malliin. Entinen iphone 4 sai jo luvan väistyä uuden ja upean kuutosen tieltä! Ja ensimmäiset fiilikset puhelimesta on hyvät, tää on juuri niin ihana kuin mitä kuvittelinkin. Väriksi valikoitui kultainen ja tilaa halusin puhelimeen 64GB. Ostinhan mä myös tietenkin hyvän suojakuoren tähän, ja taitavana laturien hukkaajana ostin myös yhden latauspiuhan. Nyt vaan täytyy pitää tätä puhelinta kuin kukkaa kämmenellä ettei vaan käy mitään. Ja kuten kuvista saatattekin huomata niin toi suojakalvojen asennus ei ole mun hommaa, ja ainut miinus puhelimessa onkin se että siitä oli otettava ostettaessa paikallaan olleet suojakalvot pois...

Onko muilla siellä applen puhelimia tai mahdollisesti muita laitteita käytössä? Mitä olette tykänneet?

You Might Also Like

0 kommenttia