LIFE LATELY

Viime aikoina olen puuhaillut kaikenlaista ja kameraankin on kertynyt kuvia ihan kiitettävä määrä. Ajattelin tulla vähän kertoma...

DSC_0088 DSC_0021-001 DSC_0064 DSC_0033-001 DSC_0043 DSC_0018
Viime aikoina olen puuhaillut kaikenlaista ja kameraankin on kertynyt kuvia ihan kiitettävä määrä. Ajattelin tulla vähän kertomaan mun viimeaikaisia kuulumisia, kun mulla on parhaillaan menossa kolmen päivän vapaat. Ihanaa että kesä on vihdoin täällä, vaikkakin aika tuntuu kuluvan todella nopeasti. Valmistujaisistakin alkaa olla aikaa jo kolme viikkoa. Nämä kolme viikkoa ovat pitänet sisällään töiden lisäksi tietysti urheilua, mutta myös sitä hölläilyä. Olen käynyt niin shoppailemassa, ajelemassa kuin ratsastamassakin. Ja olenhan mä yrittänyt jälleen kerran ryhtyä viherpeukaloksikin, saas nähdä kauanko noi kasvit tällä kertaa pysyy hengissä!
Toissa viikonloppuna tuli myös piipahdettua erämessuillakin, tosin aikaa ei siellä kulutettu juurikaan tuntia enempää. Ja eipä siellä juurikaan mitään mun mieleen kiinnostavaa ollutkaan, ellei lasketa esimerkiksi easyfitin ja ladylinen pisteitä jossa kävinkin tekemässä kehonkoostumusmittauksen itselleni ja nappasin mukaani kupongit jotka oikeuttavat käymään ladylinella viisi kertaa veloituksetta. Ja täytyihän sitä tietysti muutamaan arvontaankin osallistua, ja kerrankin se kannatti! Sain nimittäin tuossa viimeviikolla puhelun erään arvonnan tiimoilta.

Tulevista postauksistakin mulla on jonkunlaista ideaa mielen perukoilla. Tulossa olisi ainakin esittely eräästä tuotteesta ja lisäksi olisi kiva koota pitkästä aikaa jonkunmoista postausta viimeaikaisista suosikkijutuista. Onko teillä mielessä jotakin erikoisia toiveita postausten suhteen?

You Might Also Like

0 kommenttia