HÄÄASUSTEET

Vaikka mulla sormet jo syyhyäisi päästä näyttämään teille kuvia mun tulevasta häämekosta, en sitä kuitenkaan aio tehdä, sillä M käy ...

Hääasusteet Hääasusteet Hääasusteet Hääasusteet

Vaikka mulla sormet jo syyhyäisi päästä näyttämään teille kuvia mun tulevasta häämekosta, en sitä kuitenkaan aio tehdä, sillä M käy aina välillä täällä lueskelemassa ja muutenkin ajatuksena olisi pitää  edes jotain yllätyksenä hääpäivään saakka. Pukua ei siis tule ennen häitä näkemään kuin harvat ja valitut. Mutta asusteiden näyttämisessä en näe ongelmaa, joten tämä postaus olkoon omistettu niille.
Myös omien hääasusteideni kanssa olin ajoissa liikenteessä ja hyödynsin tarjouksia sekä ebayn ihmeellistä maailmaa. Ebaysta tilasin heti alkuinnostuksissani läjän hiuspinnejä ja kuvissa näkyvän kampamaisen hiuskoristeen, vaikka en vielä täysin varma omasta kampauksestani olekkaan. Mutta eiköhän ainakin pinnit tule käyttöön! Hintaa hiusjutuilla oli yhteensä muistaakseni himpun alle 5€.

Zalandon alennusmyynneistä tilasin itselleni hääkengät sekä -laukun, mutta todellisuudessa laukku osoittautuikin hieman erilaiseksi kuin olin kuvien perusteella ajatellut. Kengät vastasi odotuksia hyvin, ja olivat sopivan kokoiset. Laukku meni siis palautukseen, eikä mistään tuntunut löytyvän mieleistä joten ajattelin kokeilla rohkeasti tilata senkin Kiinasta. Hintaa kuvissa näkyvällä laukulla oli 5€, ja olen siihen todella tyytyväinen!

Kuvissa näkyvät korut löysin sattumalta Glitteristä reilun viiden euron yhteishintaan ovh-hinnan keikkuessa himpun verran viidenkympin yläpuolella. Näiden hääkäyttöön soveltuvuudesta en ole vielä täysin varma, voi olla että hääpäivänä ne eivät päädy ylleni vaan tulevat muuhun juhlakäyttöön.

Kannatti siis olla tarjoushaukkana ajoissa liikenteessä, sillä hääpäivän asusteille tuli hintaa yhteensä vain n.40€!

You Might Also Like

0 kommenttia