NOVEMBER FAVOURITES

Nyt olisi tiedossa pitkästä aikaa postausta, jossa esittelen kuluneen kuukauden suosikkeja. Marraskuu tuntui kuukautena todella pitkältä, ...

suosikkijoku Nyt olisi tiedossa pitkästä aikaa postausta, jossa esittelen kuluneen kuukauden suosikkeja. Marraskuu tuntui kuukautena todella pitkältä, vaikka loppujen lopuksi se hujahtikin ohi yhdessä hetkessä. Kuukausi kului arkisissa merkeissä, eikä uusia hankintoja kuukauden aikana kertynyt kuin muutama. Suurin osa näistä jutuista onkin ehkä ennemmin mun viimeaikaisia kestosuosikkeja, sillä ihan kaikkia näitä ei tullut löydettyä marraskuun aikana. Mutta tässä tulisi nyt joka tapauksessa ne mun suosikit!
Marraskuun suosikit
Ensimmäiset kaksi suosikkia sopisi ehkä paremminkin joulukuun suosikkeihin, mutta otin jo varaslähdön joulun odotukseen marraskuun lopulla jouluvalojen ja glögin merkeissä. Pakko ehkä myöntää, että mulla on jouluvalot esillä jo heti kun illat alkaa pimenemään...
Marraskuun suosikit Kaikki tämän kuun kosmetiikkausuosikit mahtui kätevästi yhteen kuvaan. Hiustenhoidossa mulla on ollut viimeaikoina kolme luottotuotetta, vaikka hiusten hoito onkin ollut melko huonolla tolalla viimeaikoina.. Tämä takkupehko kaipaisi kipeästi elvytystä, leikkausta ja värjäystä.. Mutta kotikonstein olen yrittänyt pitää kuontaloa kuosissa TRESemmén colour revitalise shampoolla ja hoitoaineella, ja kyseinen merkki kuuluu oikeastaan mun suosikkeihin suurten pakkauskokojensa ansioista. Mitään maailmaa mullistavaa en näissä tuotteissa ole huomannut ainakaan värin säilymisen osalta, mutta kyseisen merkin kaikki testaamani shampoot ja hoitoaineet olen todennut omille hiuksilleni sopiviksi. Toisena kuvasta löytyy L'Oréal Paris Elvital Extraordinary Oil, jota käytän pyyhekuiviin hiuksiin silottamaan ja hoitamaan. Tosin nykyään tulee käytettyä tätä välillä ihan kuivaankin hiukseen, sillä hiukseni ovat nykyään tosi pörröiset ja huonokuntoiset.. 

Myös ihonhoitotuotteita on tullut käytettyä melkoisen vähän viimeaikoina, sillä meikkaamisen jäädessä lähes kokonaan arkirutiineista pois olen keskittänyt ihonhoidon lähes kokonaan vain perus hyville puhdistusaineille sekä kosteusvoiteelle. Tällä hetkellä käytössä on meikinpoistossa ja päivittäisessä puhdistuksessa garnierin herkälle iholle tarkoitetut puhdistusmaito sekä kasvovesi.  

Marraskuun suosikit Talven saapuessa tuli ajankohtaiseksi asiaksi hommata uudet talvikengät, sillä viimevuonna hommaamani nilkkurit eivät sovi ihan kaikenlaisten vaatteiden kanssa kultaisen ketjuyksityiskohtansa sekä eeprakuvionsa ansiosta... Tällä kertaa päätin ostaa jotkut simppelit ja lämpimät kengät, ja päädyinkin hommaamaan kaikkien rakastamat halvemmat versiot Timberlandeista. Oman parini löysin kookengän loppuunmyynnistä, ja olen kyllä tykästynyt näiden kenkien ulkonäköön. Ja kuten kuvasta näkyy, ei kengissä ole oikeastaan minkäänlaista lämmittävää vuorta, mutta silti mun tulee vielä näillä keleillä kuuma nämä jalassa! Noh, katsotaan miten talven paukkupakkasilla käy,Marraskuun suosikit Tässä kuussa olen löytänyt kaksi ehdotonta lempparisovellusta. Toinen niistä on viimeaikoina kohuttu periscope, jossa on siis ideana jakaa videokuvaa itsestään livenä. Itse tosin tyydyn vain seuraamaan muiden lähetyksiä. Lemppari seurattujani periscopesta on  esimerkiksi Uino, mariieveronica, ananasraaste sekä jasminelisabet. Menkäähän seuraamaan kyseisten neitosten lähetyksiä!suosikit5
Toinen marraskunu sovelluslemppari on snapchat, joka multa on löytynyt puhelimesta jo pidemmän aikaa. Musta vaan tuntuu että vasta nyt oon alkanut saamaan kaverilistalleni täytettä ja löytänyt kivoja mystoryja seurattavaksi. Ja marraskuun aikana olen vasta alkanut itsekin päivittelemään mystorya enemmän. Mut löytää snapchatista nimellä jjuttag, eli ei muuta kuin seuraamaan!


Siinäpä oli pitkästä aikaa kuukauden suosikkeja, ehkä hieman erilaisia kuin aiemmin sillä kosmetiikkatuotteiden kulutus on tällä hetkellä aikalailla minimissä. Ehkä joulukuun suosikit-postauksesta tulee sitten hieman monipuolisempi, mikäli sellainen ilmestyy! Mitäs olitte mieltä, jatkanko taas näiden postausten tekemistä?


You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Joo jatka vaan näitten tekemistä! Aattelin jo että oot lopettanu kokonaa näitten tekemisen:)

    VastaaPoista