FACTS

 Tällä kertaa olis vuorossa hieman erilaisempaa postausta, nimittäin ajattelin kertoa teille faktoja itsestäni. En päivän selviä se...

DSC_0021 Odysseus Melody DSC_0012-001
 Tällä kertaa olis vuorossa hieman erilaisempaa postausta, nimittäin ajattelin kertoa teille faktoja itsestäni. En päivän selviä sellaisia, vaan ehkä pikemminkin asioita jotka ei ehkä blogin kautta niin selvästi tule ilmi. Ja ainakin omasta mielestä näitä on mukava lueskella muiden blogeista, tuntuu ikään kuin pääsisi tutustumaan bloggaajaan. 

Nukun aina makuuhuoneen ovi auki. Aina.
 
Olen ehkä maailman surkein hiusten harjaaja. Hiusten harjaamisesta on muodostunu mulle viime aikoina ylitsepääsemättömän vaikeaa, ja toisinaan tuleekin aamuisin heitettyä vaan takkutukka nutturalle, hups..
 
Musta tuntuu että olen kova hukkaamaan tavaroita. Tai ainakin pelkään hukkaavani. Aina liikkuessani laukun kanssa ihmisten ilmoilla mun on pakko tarkistaa tasaisin väliajoin että kaikki on tallella..
 
 Aamuheräämiset ei ole mun juttu.. Torkutan nykyään kelloa aina viimeiseen saakka, ja vaikeimpina aamuina saatan nousta sängystä ja mennä jatkamaan torkkumista vielä hetkeksi sohvalle..
  
Rakastan laulamista. Ennen lauloin aina ja kaikkialla, nykyään tulee hoilailtua esimerkiksi töissä ja autossa. 
 
Haaveilen ehkä hieman salaa ulkomailla työskentelystä ja reppureissaamisesta.
 
Mun mielestä ehkä ärsyttävimpiä arkisia asioita on se, että mulla hoitoaine loppuu aina ennen shampoota. Kertokaa jooko etten ole yksin tän ongelman kanssa? 
 
Luen horoskooppeja lähes päivittäin, vaikken niihin oikeastaan kummemmin uskokkaan. 
 
Rakastan syvällisiä keskusteluja 
 
Kynttilät ovat mielestäni ihania, mutta harvemmin kuitenkaan raaskin polttaa niitä. Tai tosiasiassa en taida viihtyä niin kauaa aloillani, että uskaltaisin sytyttää kynttilöitä palamaan pelkäämättä että koko talo on tulessa.
 
En katso oikeastaan laisinkaan televisiota. Nekin vähät sarjat joita seuraan, tulee katsottua tabletilta.
 
Edes elokuvat ei oikein ole mun juttu. Muutama harva elokuva on saanut mut syttymään, mutta harvemmin jaksan keskittyä uusien elokuvien parissa. Elokuvateatterissa käyminen on tosin asia erikseen.
 
En ole ikinä  käynyt Virossa. Ruotsin risteilyllä olen käynyt kahdesti tai kolmesti, Venäjällä kerran ja pisimmän matkani tein tammikuussa 2015 jolloin matkustin käytännössä yksin kolmeksi viikoksi Kanarialle.

Olen melko kilpailuhenkinen, ja minua ehkä jälkeenpäin hiukan harmittaa etten lapsena löytänyt lajia jonka parissa olisin voinut kilpailla.

Musta on viimeaikoina kuoriutunut oikea unikeko kun rutiinit on menneet uusiksi.. Työpäivän jälkeen tulee aika usein vedettyä päiväunet, jotka toisinaan venähtävät jopa parin tunnin pituisiksi. 
 
Otin ensimmäisen tatuointini vuonna 2013, ollessani 16-vuotias. Toista tatuointia ei ole vielä tullut hankittua, mutta ajatuksen tasolla asia on kyllä ollut mielessä.


You Might Also Like

0 kommenttia