HAPPINESS

Kesä on ollut blogin puolella hieman tavallista hiljaisempi, mutta siihen on syynsä. Alkukesästä mulla oli edessä pääsykokeet, jotka vei...

DSC_0219 DSC_0206 DSC_0204 Kesä on ollut blogin puolella hieman tavallista hiljaisempi, mutta siihen on syynsä. Alkukesästä mulla oli edessä pääsykokeet, jotka veivät yllättävän paljon aikaa vähäisestä panostuksestani huolimatta. Lisäksi olin päättänyt nauttia tästä kesästä ja ottaa siitä oikeasti kaiken irti. Paljon on koettu, mutta vielä on monta asiaa kokematta.Päällimmäisiä hyviä muistoja tältä kesältä ovat ikimuistoinen juhannus, mahtavat hetket hyvien kavereiden seurassa, koulupaikka jonka lunastin ensimmäisellä hakukerrallani sekä lukuisat kalareissut, jotka ovat mahdollistaneet mun alkukesästä lahjaksi saamani virveli.  Ja ei tietenkään sovi unohtaa kesän aloitusta mahtavien ylioppilasjuhlien parissa!
Tänä kesänä olen mennyt pitkälti fiilispohjalta, elänyt niin sanotusti hetkessä. Tehnyt asioita itselleni. Olen viettänyt todella paljon aikaa ihanien ystävien seurassa ja nauttinut olostani. Kesä on ollut nauruntäyteinen, vaikka myöskään kyyneliltä ei olla vältytty. Ei sateenkaarta ilman sadetta. Tällä hetkellä olo on onnellinen. 
Syyskussa koittavaan koulun alkuun on vielä pitkä aika, ja ennen sitä mulla on vielä muutamia kesäsuunnitelmia toteutettavana. Toivotaan että kesä jatkuu pitkälle elokuuhun, ja kerkeän nauttia vielä viimeisistä hetkistä ennen tulevia koitoksia. Nyt aion pyhittää aikani extempore seikkailuille, hyvälle seuralle sekä hetkessä elämiselle!

You Might Also Like

0 kommenttia