VIIKON 7 TREENIT

Tää viikko on liikunnan kannalta sujunut tosi hyvin mun mielestä, vaikka lauantain pieni kävelylenkki koirien kanssa kutistuikin ihan m...


Tää viikko on liikunnan kannalta sujunut tosi hyvin mun mielestä, vaikka lauantain pieni kävelylenkki koirien kanssa kutistuikin ihan minimiin. Yhteenkään treeniin lähteminen ei oo tehnyt tiukkaa, ja treenikertoja punttien parissa tulikin yks lisää kun päätin jakaa yhden treenin kahteen osaan!  Tämä mun uusi treeniohjelma on siis kaksijakoinen, ja treenaan kaikki lihasryhmät kaksi kertaa viikossa. Tosin yhtä mieluisana en ole tätä ohjelmaa pitänyt edelliseen verrattuna.. Mutta mennään suoraan asiaan; tässä mun tän viikon treenit pähkinänkuoressa.


Maanantai
Salitreeni, n.1h. Maanantaina treenasin selän, hauikset, ojentajat ja olkapäät.

Tiistai
Salitreeni 45min.  Jalat, rinta, vatsa. Eli kevyt treeni kyseessä tällä kertaa. Liikkeet oli tosi simppeleitä ja fiilis ihan hyvä.

Keskiviikko
Päätin pitkästä aikaa tehdä jotain vaihtelevaa, ja suuntasinkin uimahalliin. Aluksi vesijuoksin 10min jonka jälkeen vaihdoinkin ihan normaaliin uintiin. Liikuntasuorituksen kesto yht. 50min


Torstai
Salitreeni 1h. Ohjelmassa oli kevyt treeni selälle, hauiksille, ojentajille ja olkapäille. Ainut mikä mun mielestä tässä uudessa ohjelmassa mättää, on olkapääliikkeiden vähyys. Jotenkin vaan olkapääliikkeet kuuluu yksiin mun lemppareihin. Eli niiden kohdalla olen vähän tehnyt liikkeitä oman mielen ja fiiliksen mukaan.

Perjantai
Kuntopyöräily & crosstrainer 40min + vatsat. Eli tää oli se mun normaalista poikkeava treenijako tällä viikolla. Yleensä teen siis vatsast jalkojen kanssa, mutta aerobisen jälkeen oli vaan sellanen fiilis että teki mieli tehä vatsalihaksia, jotka ei siis yleensä kuulu mun suosikkeihin treenattavien lihasten kohdalla. Mun treenit taitaakin muutenkin olla vatsalihasten kohdalla melko yksitoikkoisia,  hupsis..

Lauantai
Lepo. Suunnitelmissa oli kevyt kävely + kehonhuolto, mutta se jäikin muiden menojen takia väliin.

Sunnuntai
1h sali + kävely salille.Vuorossa oli jalat ja rinta. Tosi hyvä reenin sain tehtyä, vaikka salilla olikin normaalia enemmän porukkaa Fiilis oli mitä mainioin, kyllä toi aamutreenailu taitaa vaan olla se mun juttu.

You Might Also Like

0 kommenttia