RANDOM

Ompas ihanaa levähtää hetkeksi tietokoneen ääreen kaiken kiireen keskellä! ♥ Jotenkin tuntuu että koko ajan saa olla menossa, päivät...

DSC_0843 DSC_0719 DSC_0817 DSC_0802 DSC_0841

Ompas ihanaa levähtää hetkeksi tietokoneen ääreen kaiken kiireen keskellä! ♥ Jotenkin tuntuu että koko ajan saa olla menossa, päivät kuluu töissä, treenatessa ja kavereita nähdessä. Vapaapäivät ollaankin sitten hengailtu Raussilassa, sillä sieltä on niin kivan lyhyt matka tallille. Ja kyllä on taas omassa olotilassa huomannut tän jatkuvan menemisen, tuntuu että koko ajan väsyttää. Mutta onneksi huomenna alkaa viiden päivän vapaat, ja mulla onkin jo jotain suunnitelmia viikonlopulle! Ja vapaapäivät mä aloitan parhaalla mahdollisella tavalla; heti töiden jälkeen suuntaan äidin luokse ja illalla olis mentävä hierojalle.



Kuten ylimmästä kuvasta huomaatte, niin ostin uuden putken täydentämään mun kuvauskalustoa. Kyseessä on siis Tamronin AF 70-300 F4-5.6 putki, jonka ostin lähinnä eläimien ja luonnon kuvaamista varten. Ja tuo putki pääseekin kunnon tulikokeeseen heti viikonloppuna, mutta siitä lisää myöhemmin.

Koitan myös viikonlopun aikana kunnostautua blogin puolella, mulla olisi innostusta kuvata myös myday-video mutta saas nähdä! Jonkin verran tulette varmaan näkemään tuolla uudella putkella otettua materiaalia lähiaikoina, mutta mitään erikoisia postausideoita mulla ei tällä hetkellä ole. Jos on toiveita niin heittäkää rohkeasti kommenttia!


You Might Also Like

0 kommenttia