AT FIELD

Ja kuten viimeisimmässä postauksessa mainitsin, että kamera kulkee tästä lähin mukana joka paikkaan, niin kyllähän se on kulkenutkin!...

DSC_1092 DSC_1211 DSC_0845 DSC_1174

Ja kuten viimeisimmässä postauksessa mainitsin, että kamera kulkee tästä lähin mukana joka paikkaan, niin kyllähän se on kulkenutkin! Mutta omaa silmää miellyttävät syyskuvat on edelleen ottamatta. Mutta tänään muistikortille tallentui parin sadan kuvan verran materiaalia mun ja Jackin peltorallittelusta, joten tulin jakamaan niitä teille vaikka lupasinkin että tästä ei hevosblogia tehdä,


Tänään tosiaan vihdoin ja viimein pääsin ensimmäistä kertaa koko hevosharrastustaipaleeni aikana ratsastamaan sänkipellolle, ja kyllähän se oli ihan mukavaa niin minun kuin poninkin mielestä päästellä vähän höyryjä. Ennen pellolle menoa pyörittiin kuitenkin tovi kentällä, ja sitten siirryttiin pellolle lähinnä kuvien ottamista varten. Ja onhan tuo parempi puolisko viimeisen parin kuukauden aikana oppinut jotain hevosten kuvaamisesta siinä missä minä olen oppinut jotain ratsastamisesta, sillä hevosia kuvatessa niitä kuvia täytyy olla paljon että saa edes muutaman onnistuneen kuvan oikeasta kohtaa liikettä.

Ja mullahan oli tänään myös vapaapäivä ennen kolmen aamuvuoron työputkea, ja kyllä sai tuntea itsensä aikaansaavaksi kun oli kahdeksan aikaan hereillä ja himpun verran puolen päivän jälkeen olin jo saanut heppahommat tehtyä! Loppupäivä menikin sitten autojen parissa, mutta kyllä mä sentään pidin pääni ja menin salillekkin niinkuin olin suunnitellut. Huomenna onkin sitten tiedossa toivon mukaan parempi salitreeni paremmalla ajalla!

You Might Also Like

0 kommenttia