BACK IN BUSINESS

Musta ei ole hetkeen kuulunut blogin puolella mitään, sillä mun päivät ovat olleet suhteellisen täysiä. Ja tällä kertaa ajattelin vähän ...

DSC_0180

12022016_901168409964143_207580562_n 11998600_902324546515196_965516737_n Musta ei ole hetkeen kuulunut blogin puolella mitään, sillä mun päivät ovat olleet suhteellisen täysiä. Ja tällä kertaa ajattelin vähän avata syytä siihen. miksi en ole kirjoitellut. Mun vapaa-aika on viime viikkoina kulunut suurimmaksi osaksi tallilla. Palasin kesällä vanhan harrastuksen pariin, ja nyt se on taas vienyt minut mennessään. Tällä hetkellä tallilla tulee käytyä noin kuusi kertaa viikossa, ja matkaa on kuitenkin yhteen suuntaan noin 40 kilometriä eli kyllähän sitä aikaa saa vierähtämään.
Olenhan mä tässä syksyn aikana kerennyt jo muutamissa kisoissakin pyörähtää, ja ollaanhan me kuvissa näkyvän Jack-nimisen ponin kanssa kaksi ruusukettakin napattu jo kotiin! Ollaan käyty kolmissa estekisoissa hyppäämässä 70-90cm ja startattu yksi seuratason helppo C koululuokka. Nyt kun kisat alkaa olla tältä kaudelta paketissa niin suunnitelmissa olisi treenata talvi oikein kunnolla että sitten ensi kaudella päästään toden teolla kisaamisen makuun!
Ja vaikka mun päivät nykyään tallilla kuluukin, ei ajatuksissa ollut mitään hevosblogia tästä tehdä. Tietysti joskus tulee kuulumisia siltäkin saralta, mutta ajattelin postailla ihan arkisista asioista tavalliseen tapaan. Ja ehkäpä luvassa on taas treenijuttuja kunhan saan salitreenit takaisin kuvioihin aikataulujen vähän tasaannuttua!

You Might Also Like

0 kommenttia