AUTUMN

Tänään päästiin yllättäen koulusta jo tuntia aikaisemmin, ja salillakin treeni jäi ulkopuolisista tekijöistä johtuen lyhyeksi jote...

DSC_0115 DSC_0088 DSC_0184 DSC_0090 DSC_0150 DSC_0167

Tänään päästiin yllättäen koulusta jo tuntia aikaisemmin, ja salillakin treeni jäi ulkopuolisista tekijöistä johtuen lyhyeksi joten kerrankin mulla oli koulupäivän ja treenien jälkeen aikaa ottaa muutamat kuvat teille tänne! Olen siis viettänyt oikeestaan koko viikon Raussilassa, kotona olen vain käynyt ennen kouluun lähtöä hakemassa evästä ja koulun jälkeen tekemässä vähän kotitöitä. Ihan kivaa vaihteluahan tämä on ollut, vaikkakin aamuisin on joutunut heräämään hieman normaalia aiemmin.

Ensi viikolla vaihtuukin taas jakso, ja tämän jakson alusta neljä viikkoa tuleekin vietettyä anniskelun työssäoppimisen parissa! Katsotaan kuinka tämä aamuvirkku saa vuorokausirytminsä käännettyä edes hieman työvuorojen suuntaiseksi. Opintojen saralla on tänä vuonna muutenkin tiedossa kaikkea hienoa ja jännää enkä malta odottaa että pääsen kertomaan niistä teille! Tosin ehkä mä koetan malttaa että niiden juttujen toteutuminen ensin kunnolla varmistuu ennen kuin innostun liikaa!

Oon aivan rakastunut taas näihin syksyisiin väreihin joita kuvissakin näkyy, eikä muuten ole ensimmäinen vuosi kun näin käy! Syksy on ehkä paras vuodenaika, ainakin siihen asti kun armoton pimeys saapuu ja vettä sataa kuin saavista kaatamalla. Löytyykö täältä muita ehdottomia syysihmisiä?

You Might Also Like

0 kommenttia