13/06/2014

Oon viimeaikoina selaillut tosi paljon erilaisia blogeja, joista suuri osa on ollut tosi laadukkaita. Siksi mua varmaan hieman turhautta...

DSC_0315 DSC_0238DSC_0270

Oon viimeaikoina selaillut tosi paljon erilaisia blogeja, joista suuri osa on ollut tosi laadukkaita. Siksi mua varmaan hieman turhauttaa ja ehkä jopa ärsyttää tulla kerta toisensa jälkeen postaamaan teille näitä mun turhanpäiväisiä fiilistelyräpsyjä mitkä ei oikein liity millään tavalla mihinkään. En ole viimeaikoina kokenut mitään inspiraatiomyrskyjä tai keksinyt mullistavia ideoita valokuvauksen suhteen. Ja viimepäivinä valokuvaukseen käytetty aikakin on ollut melkoisen minimaalista töiden viedessä suurimman osan mun ajasta. Eikä kyllä sovi unohtaa mun arkirutiineihin paluuta tehneitä treenejäkään, kyllähän nekin aikaa vie.

Oon nauttinut mun lomasta mulle tyypilisellä tavalla; olen treenannut ja yrittänyt rakentaa jonkinmoista rutiinia mun päiviin. Siksi oonkin ollut viimeaikoina tavallista väsyneempi ja saamattomampi, sillä rutiinit on mulle tosi tärkeä juttu ja niiden muuttaminen melkoisen hankalaa. Mutta oon mä sentään yrittänyt jonkinmoisia lomasuunnitelmiakin tehdä, saas nähdä mitä niistäkin tulee.

Tällä hetkellä mä istun rentona mun sängyllä, ja odotan että pääsen katsomaan Pretty little liarsin tällä viikolla startanneen viidennen tuotantokauden ekaa jaksoa. Odotan myös innolla että Anni tulee käymään ja pääsen rentoutumaan oikeen kunnolla seuranani Anni ja kahvikuppi. Ja ehkä pala äidin tekemää hyvää raparperipiirakkaa, täytyyhän sitä kesällä vähän herkutella! Mutta kaikista eniten mä ehkä tällä hetkellä odotan että pääsisin vaan painamaan pään tyynyyn ja vaipumaan unten maille..

Huomenna sitten odottaakin taas aamutreenit ja työvuoro. Oon kyllä tosi kiitollinen että sain tänä kesänäkin töitä tutusta ja turvallisesta paikasta, enkä jäänyt monen muun nuoren tavoin ilman kesätöitä. Muistakaahan kaikki työpaikan saaneet nauttia työpäivistänne ja arvostakaa sitä mahdollisuutta! Ja ilman kesätöitä jääneet puolestaan nauttikoon aikatauluttomasta lomastaan!


You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Hei miten saat tonne välilehteen sun blogin nimen eteen ton pienen sydämen? :) Tai miten saat kursorin muutettua? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh oon tosi huono selittämään tälläsiä, joten tässä sulle linkit blogihelppiä nimisen blogin postauksiin jossa selitetään kyseiset asiat:

      http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/miten-lisaan-erillaisen-kursorin.html
      http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/faviconin-tekeminen.html

      Poista