Juhannussuunnitelmia

Mä vietän tällä viikolla minilomaa ja olen onnellinen! Saan koko viikon rentoilla, nukkua pitkään ja viettää aikaa mulle tärkeiden ihm...

2014-06-16 DSC_0059

Mä vietän tällä viikolla minilomaa ja olen onnellinen! Saan koko viikon rentoilla, nukkua pitkään ja viettää aikaa mulle tärkeiden ihmisen kanssa. Juhannuksen viettoon suunnataan hieman pohjoisempaan, nimittäin torstai-iltana otetaan suunta kohti Jämsää. Ollaan siis menossa Jerelle, kun yleensä hän on matkustanut Jämsästä tänne meidän seuraksi niin kerrankin toisin päin! Mitään suurempia suunnitelmia meillä ei juhannukselle ole, katsotaan mitä porukalla keksitään! Juhannuksesta ja Jämsän reissusta tulee sitten jonkulaista postausta loppuviikosta tai ensi viikon alusta joko kuvina tai videoina. Mun mielestä on ihan hauskaa tehdä kerrankin jotain perinteistä poikkeavaa, muutamat viime juhannukset kun on tullut vietettyä täällä Raussilassa. Ainut mikä harmittaa on sääennusteet, eipä kovin kesäinen fiilis oo tänään ollut kun vettä on satanut välillä kaatamalla ja satoipahan hetken rakeitakin. Kiitos luontoäiti kun muistit mua mun vapaapäivinä....

Ensi viikolla sitten pakerretaankin töissä oikeastaan koko viikko, ja lisäks olis tarkotus treenata tehokkaasti koko viikko. Ja toivon mukaan saan myös raivattua johonkin väliin aikaa tälle blogille, onneksi mulla ei ainakaan yleensä ole hirveän pitkiä päiviä töissä niin kerkeää sitten tehdä kaikkea mukavaa!

Ai kamala miten mulla on treenirutiinit hukassa.. Joo, salitreenit saan kyllä tehtyä kun olen kotosalla mutta täällä Raussilassa ollessa tuntuu lenkille raahautuminen aivan ylivoimaiselta. Tänäänkin oon ollut aamusta asti lähdössä mutta enpä vaan oo vieläkään saanut aikaseks.. Ehkä mä nyt suuntaan pienelle juoksulenkille ja jatkan tätä datailua sen jälkeen!

You Might Also Like

0 kommenttia