Sunset

Mun oli pakko eilen sännätä ulos kameran kanssa, vaikka olisi pitänyt olla käymässä nukkumaan koska tänään oli aikainen herätys. En v...

auringonlasku 089 auringonlasku 077 auringonlasku 086

Mun oli pakko eilen sännätä ulos kameran kanssa, vaikka olisi pitänyt olla käymässä nukkumaan koska tänään oli aikainen herätys. En vaan voinut vastustaa tota ihanaa auringonlaskua, oli pakko päästä nappaamaan muutamat kuvat. Tosin olin paikallla jo ehkä himpun verran liian myöhään ja montaa kuvaa en kerennyt ottaa. Mutta oli se silti sen arvoista! En ehkä tiedä mitään parempaa kun kesäiset auringonnousut ja -laskut, toi oranssi horisontti on jotain niin kaunista varsinkin kameran linssin läpi katsottuna!

Aamulla oli tosiaan aikainen herätys sillä päätin lähteä auttamaan Nikoa töihin. Ihan kiva päivä oli, tosin nyt hengailen väsyneenä ja kylmissäni peiton alla. Tarkoitus olis lähteä kotiin pakkaamaan Jämsän reissua varten ja hoitaa pari pakollista asiaa samalla. Mua alkaa vähän jo jännittämään tuo huominen reissu, en edes muista milloin olisin ollut noinkaan pitkällä automatkalla. Ihan outoa.

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Jämsässä ei sitten oo mitään sen ihmeellisempää, ei ees joccari tai wanha mestari :D mutta hauskaa juhannusta sulle ja nikolle ja muille! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä oon jo vähän varautunut siihen ja ehkä tottunutkin kun eipä täällä raussilassakaan mitään oo :D Eiköhän meil ihan kivaa silti oo, hyvät juhannukset teillekkin (:

      Poista
  2. siis aivan ihania kuvia! pitäis varmaan itsekin mennä kuvaamaan joku kerta tänä kesänä auringonlaskua :)

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kauniita kuvia! :)


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista