New stuff from oriflame

Sain siis pari viikkoa takaperin taas pienen yllätyspaketin Nikon mummilta, ja sisältönähän oli tuttuun tapaan oriflamen tuotteita joita on...

Sain siis pari viikkoa takaperin taas pienen yllätyspaketin Nikon mummilta, ja sisältönähän oli tuttuun tapaan oriflamen tuotteita joita onkin parin viime vuoden aikana tullut käytettyä melkoisen paljon. Ajattelin esitellä mun saamat tuotteet teille, ja kertoa vähän muutenkin kokemuksia oriflamen tuotteista.
Olen ollut tyytyväinen oikeastaan kaikkiin omistamiini oriflamen tuotteisiin, ja suurimmassa osassa tuotteista on vielä hintakin kohdallaan. Suosikkejani oriflamen tuotteista ovat kuitenkin kasvojenhoitotuotteet kuten voiteet ja puhdistusaineet. Ehdottomia suosikkisarjojani oriflamelta on pure nature jonka tuotteet ovat hellävaraisia ja luonnollisia sekä nature secrets jonka tuotteet puolestaan ovat mielestäni todella raikkaita. Päivittäisessä käytössä minulla on melkeimpä aina ainakin yksi oriflamen tuote kerrallaan, ja se onkin yksi luottomerkeistäni!
DSC_0350 Pure nature organic acai & granaattiomena päivävoide
Tätä en oo valitettavasti päässyt vielä testaamaan, sillä mulla on tällä hetkellä muutama muu päivävoide käytössä. En myöskään löytänyt oriflamen nettisivuilta tietoa tästä, mutta luulen tän olevan hyvä sillä mulla on tosiaan ollut aikaisemmin käytössä joitakin muita pure nature sarjan kasvovoiteita ja ne ainakin ovat tehneet muhun vaikutuksen! 
DSC_0355 Power shine lip gloss sävy soft pink & very me fat lash mascara
Huulikiiltoa olen kerennyt hieman testailemaan, ja tykkään tästä kovasti! Tuo huulille ihanan kimalteisen kiillon. Tuote sisältää myös kosteuttavia ainesosia. Very me fat lash mascara on ollut mulla pidemmän aikaa käytössä, menossa taitaa olla kolmas pakkaus. Hinta-laatusuhteeltaan erionomainen ripsiväri, jonka voi usein bongata alennuksesta noin 4€ hintaan. Tuotteen luvataan antavan ekstravolyymiä, mutta mitään suurta en kyllä itse ole huomannut.
DSC_0349 Milk & Honey Gold - yövoide
Tätä olen kokeillut kerran, ja ensimmäisenä innostuin voiteen täyteläisyydestä. En edes ensin huomannut purkin tekstiä jossa mainitaan tuotteen olevan tarkoitettu kuivalle ja todella kuivalle iholle, mutta heti ottaessani tuotetta purkista totesin tämän saman asian omin aistein. Todella kosteuttava yövoide joka tuntuu toimivan ainakin mun kuivalle iholle todella hyvin! 
DSC_0359
Tender care yleisvoide & nature secrets jojoba & mango käsivoide
Tender care hoitovoide on yksi mun ehdoton suosikkituote oriflamelta, ja tätäkin tuotetta omistan monta kappaletta. Kyseinen vaaleanpunainen versio on hajustamaton, ja sopii siis hieman herkemmillekkin. Tätä tuotetta voidaan käyttää kynsinauhoille, huuliin ja ihon kuiviin kohtiin ja sen luvataan pehmentävän välittömästi rohtunutta ihoa. Itse olen käyttänyt tätä lähinnä huulivoiteena, ja se onkin tehtävässään aivan korvaamaton!

Nature secrets jojoba & mango käsivoide on tarkoitettu herkälle iholle ja sen sisältämä kosteuttaa ja mangovoi suojaa käsien ihoa. Työni takia käteni ovat toisinaan melko kuivat, joten käsivoide on ajoittain oikeastaan päivittäisessä käytössä. Mitenkään superkuivat eivät käteni kuitenkaan yleensä ole, joten siksi käytössä on milloin mikäkin käsivoide. Olen itse käyttänyt pääasiassa oriflamen käsivoiteita, mutta lisäksi omistan myös muutaman superkosteuttavan ja hoitavan käsivoiteen joita käytän lähinnä talvella kun käteni ovat kuivimmillaan. Tämä käsivoide, kuten muutkin oriflamen käsivoiteet ajavat kuitenkin yleensä asiansa ja ovat vielä superhyvän tuoksuisiakin kaiken lisäksi! 

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Nää oriflamen tuotteet on kyl ihan huippuja mitä nyt tilailen veljen kummilta. Ja toi ripsari on yks parhaimmista oikeesti!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaan! Ja varsinkin kaikki ihonhoitotuotteet, ihan parhautta (:

      Poista