Väsynyt treenaaja

Huhhuh mikä viikko, täällä kirjoittelee tällähetkellä väsynyt mutta tyytyväinen wnb-urheilija... Viikko on ollut urheilun täytein...

DSC_0244 DSC_0235 DSC_0239

Huhhuh mikä viikko, täällä kirjoittelee tällähetkellä väsynyt mutta tyytyväinen wnb-urheilija... Viikko on ollut urheilun täyteinen, ja vierähtänyt ohi hujauksessa. Vielä olis viimeset rutistukset edessä. Myös tätä mun liikuntaharrastuksen materiapuolta olen vähän täydentänyt tällä viikolla lidlin uusilla alusvaatteilla sekä fitnesstukun paketilla josta oon innoissani! 

Tosiaan siitä urheilupuolesta; tällä viikolla olen torstaita lukuunottaatta taittanut kaikki koulumatkani pyörällä ja sen päälle käynyt vielä vetämässä salitreenin. Ja kyllä on ollut illalla väsynyt olo, mutta silti yleisesti vireystila on parempi. Tänään tosin olo oli tavallista nuutuneempi eikä treenikään sujunut väsymyksen ja päänsäryn takia. Jätinkin siis sen kevyeksi sillä tiesin että ei auta väkisin vääntää jos ei meinaa silmätkään pysyä auki, onneksi sentään alla oli koulumatkan pyöräily ettei olo jäänyt aivan saamattomaksi.  Tynkätreenin jälkeen tulikin vedettyä kahdet puolen tunnin päiväunet ennen töihin lähtöä, ja minua yhtään tuntevat tietävät että en ikinä nuku päiväunia koska se ei vaan ole mun juttu. Eli kyllä on viikon riennot verottaneet osansa jaksamisestani, nyt ajattelin suunnata pikkuhiljaa untenmaille ja herätä huomenna pirteänä uuteen urheilulliseen päivään!


You Might Also Like

0 kommenttia