RANDOM FACTS

Minusta on varsin mukavaa lueskella blogeista postauksia, joissa on lueteltuna random faktoja bloggaajasta itsestään. Sellaisia fa...

Repovesi Repovesi Repovesi Repovesi Minusta on varsin mukavaa lueskella blogeista postauksia, joissa on lueteltuna random faktoja bloggaajasta itsestään. Sellaisia faktoja, asioita tai tapoja, joita ei ehkä arkisista postauksista tule huomattua niin helposti. Olen omalla blogiurallani yhden tälläisen postauksen jo tehnyt, ja siihen pääset tästä. Tässäpä tulisi teille muutama fakta lisää minusta ja tavoistani!

♥ Olen maailman huonoin tekemään päätöksiä. Etenkin ostopäätöksiä, paitsi jos tarkoituksena on ostaa lahja jollekkin toiselle. Niiden ostaminen sujuu minulta kuin vettä vaan!

♥ Multa ei ole ikinä murtunut yhtäkään luuta, mikä on kyllä varsinainen ihme. Olen toisinaan melko tapaturma-altis, milloin tulee tiputtua hevosen selästä ja milloin kaaduttua rullaluistimilla. Ja ihan päivittäin tulee myös törmäiltyä pöydän kulmiin ynnä muihin, joten mulla onkin aina jalat ja kädet ihan mustelmilla..

 ♥ Olen toisinaan todella todella epäsosiaalinen. Jotenkin sitä omien kiireiden keskellä tulee unohdettua kavereiden kanssa yhteydenpito. Mutta sitten taas toisinaan on kausia, kun tulee oltua yhteyksissä päivittäin.

♥ Ja vaikka olenkin kova jahkailemaan, niin olen myös melkoinen kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppi. Jos innostun jostakin asiasta, on se tehtävä/saatava heti. Välittömästi.

♥ Aiemmin tekemässäni samanlaisessa postauskessa kerroin etten ole ikinä käynyt Virossa. Nyt asia on korjattu, ja kuluneen vuoden aikana olenkin käynyt siellä jo kaksi kertaa!

♥ Osaan olla myös melkoisen ujo, vaikka sitä ei minusta aina heti uskoisi.

♥ Nykyään luen itse todella vähän blogeja, ja somekäyttäytymiseni on muuttunut muutenkin jonkin verran viimeisen vuoden aikana. Tästä aiheesta voisin ehkä availla ajatuksiani oikein omassa postauksessaan.

♥ Tykkään kirjoittaa listoja. Multa löytyy tällä hetkellä listaa kalenterista esimerkiksi sairaalakassin sisällöstä ja lisäksi puhelimessa on omat listansa postausideoille, ruuille joita haluaisin valmistaa sekä ihan perinteinen kauppalista.

You Might Also Like

0 kommenttia