Heinäseivästikkaat

Olen pitkään katsellut erilaisissa blogeista sisustustikkaita, niistä varioituja hyllyjä sekä heinäseivästikkaita. Rupesin tuossa rei...

DSC_3970 DSC_3969 DSC_3974

Olen pitkään katsellut erilaisissa blogeista sisustustikkaita, niistä varioituja hyllyjä sekä heinäseivästikkaita. Rupesin tuossa reilu viikko sitten tuumasta toimeen ja sunnuntaina sain vihdoinkin mun ihan itse (okei myönnetään että Niko auttoi vähän, hyvin vähän!) väkertämät heinäseivästikkaat kotiin ja olinkin innoissani päästessäni täyttämään ne valoilla, kynttilöillä, valokuvilla sekä ennen kaikkea joululahjoilla. Lopputulos on mun mielestä ihan kiva, ja seipäätkin istuu niille tarkoitettuun paikkaan kuin nenä päähän! 

Nikon äiti on siis tosiaan nyt väkerrellyt heinäseipäistä jos jonkinnäköistä tikasta ja taulua, ja niiden innoittamana väsäsin nämä omatkin. Aluksi havittelin sellaisia ihan tavallisia pitkiä tikkaita hyllyillä, mutta koska asumme vuokra-asunnossa niin en niitä viitsinyt tapettia vasten laittaa nojaamaan. Onneksi mulla oli kuitenkin mielen syövereissä heti toinen idea, ja siitä syntyi nämä tikkaat. Mitäs tykkäätte? Mun mielestä lopputulos on varsin onnistunut, ainakin mun kädenjäljeksi.

Ja tosiaan mikäli jotakuta Kouvolan suunnilla asuvaa kiinnostaa käydä tuotteita kurkkimassa, niin 
täältä löydät jos jonkunnäköistä sisustushärpäkettä! 

You Might Also Like

0 kommenttia