Lomalainen kiittää ja kuittaa!

Ompas ihanaa istua pitkästä aikaa tietokoneen ääreen ilman minkäänlaista kiirettä. Tän ihanan fiiliksen voimin tulinkin teille po...

DSC_0002 DSC_0004 DSC_0008 DSC_0013

Ompas ihanaa istua pitkästä aikaa tietokoneen ääreen ilman minkäänlaista kiirettä. Tän ihanan fiiliksen voimin tulinkin teille postailemaan vaikka kummoisia juttuja mulla ei mielessä olekkaan, kuvista puhumattakaan. Mulla alkoi tänään pitkään ja innolla odottamani loma, ja mun lomafiilistä ei haittaa laisinkaan se että tämä normaalisti viikon pituinen syysloma on mulla ainakin kolme päivää tavallista lyhyempi. Kesällähän en tosiaan juurikaan lomaillut, ellei muutamia vapaapäiviä viikossa lasketa. Ja koko kesän aikana täysin vapaita viikonloppujakin taisin pitää yhden tai kaksi? Mutta en valita, sillä nyt ainakin tämä loma tulee tarpeeseen ja osaan arvostaa sitä. Minkäänlaisia lomasuunnitelmia mulla ei ole, ellei treenaamista ja Raussilassa kyläilyä lasketa. Edellämainittujen lisäksi olen kyllä suunnitellut postailevani hieman ahkerammin mikäli aiheita on, mutta erityiseksi lomasuunnitelmaksi en sitä laske sillä se on osa ihan mun tavallista arkeakin.  Tarkoituksena olisi viettää aikaa ihan vain hengaillen sillä viimeaikoina mulla ei ole juurikaan ollut aikaa hengähtää. Saas nähdä kuinka kauan maltan loppujen lopuksi levätä laakereillani, sillä se ei ole oikein ikinä ollut mun juttu..

Mun on pakko hehkuttaa yhtä viimeaikaista hankintaani, nimittäin noita kuvissakin näkyviä better bodiesin trikoita! (Ja tiedän kyllä että valokuvattaessa ihmistä ei saisi katkaista nilkkojen kohdalta, hups.) Bongasin töissä jostakin lehdestä että Kuusankosken sportiassa on erä salivaatteita -50%, ja mainoksessa näkyvän better bodiesin logo innoitti mut piipahtamaan liikkeessä jossa en ole sitten lapsuusajan suksiostoksien käynytkään. Mukaan tarttui kuvassa näkyvät ihan perus mustat trikoot joille hintaa jäi noin kolmisen kymppiä. Alerekissä hengaili myös samaisen merkin pinkit caprimerkkiset trikoot, mutta pienen mietinnän jälkeen päädyin mustaan malliin sillä suuri osa mun yläosista on pinkkejä ja liika on kuitenkin aina liikaa..  Oonkin jo jonkun aikaa haaveillut better bodiesin housuista vaikkakin lähinnä pitkävartisina, mutta olen todennut että ainakin normaalihintaisena ovat aivan liian suuri investointi, aivan hyvin mä voin jumppailla ihan perus H&M trikoissakin. En muista kauanko kyseinen tarjous on voimassa, mutta jos asustat Kouvolan seudulla niin käy ihmeessä kurkistamassa, alennuksessa oli muutamien muidenkin merkkien salivaatteita.

Yksi postausidea mulla on nyt noussut ylitse muiden, ja ajattelinkin sen nyt loman aikana luultavasti toteuttaa. Kyseessä on meidän asunnon esittely, sillä ollaan vihdoinkin saatu tämä suurinpiirtein valmiiksi yhtä pikku yksityiskohtaa lukuunottamatta. Löytyykö teiltä kiinnostusta kyseistä postausta kohtaan?

You Might Also Like

0 kommenttia