Myday ja ensilumi

Tässäpä tämä lupailemani myday, toivottavasti nautitte tylsästä päivästä mun seurassa. Ja tää oli vielä mun arjessa suhteellisen t...

DSC_0015 DSC_0024 DSC_0027 DSC_0021 DSC_0031

Tässäpä tämä lupailemani myday, toivottavasti nautitte tylsästä päivästä mun seurassa. Ja tää oli vielä mun arjessa suhteellisen touhuntäyteinen päivä. Lisäksi tulin julkaisemaan muutamat kuvat tänään sataneesta ensilumesta, katsotaan kuinka kauan sekin tuolla maassa pysyy kun on lämpöasteita luvattu. Olisin vaan toivonut että lumisade olisi yllättänyt aikaisemmin päivällä eikä illalla pimeän aikaan.. Ehkä mä vielä joku päivä saan otettua valoisan aikaan sellaisia ensilumikuvia joista olin haaveillut.

Nyt on kimpsut ja kampsut pakattu ja kriiseilty huomisesta messupäivästä aivan riittämiin. Tai huomista päivää enemmän mua jännittää lauantai, jolloin oon periaatteessa yksin koristelemassa hääkakkua jonka teemana on kruunumorsiamen hääkakku. Onneksi mulla on valmiit suunnitelmat, kaikki on enää kiinni toteutuksesta ja sen onnistumisesta. Ja mikäli kaikki menee nappiin niin lopputuloksen pitäisi olla melkoisen hieno. Tänään onkin mun messustressin takia ajeltu ympäri Kouvolaa kokkihousujen ja sokerimassan muotoiluvälineiden perässä. Nyt mulla on kuitenkin onneksi hetki aikaa istua, levähtää ja koota vähän päätä huomista varten. Toivon vaan että olen muistanut pakata kaiken tarpeellisen ja että aamukin sujuu ilman suurempia ongelmia. Huomenna aamulla siis starttaa auto kello seitsemän pintaan ja otetaan koulukavereiden kanssa nokka kohti Helsinkiä! Viikonloppu tulee olemaan jännittävä ja opettava kokemus. Alkuviikosta palaillaankin sitten messukuulumisien ja toivottavasti myös melkoisen messuihin liittyvän kuvapläjäyksen kera.

You Might Also Like

0 kommenttia