MY LIFE IN ALPHABETS

A urinko - Tarvitseeko selitystä, varsinkaan näin keväisin? Ehkä paras tunne keväisin on herätä aamulla auringonpaisteeseen! B anaani...


DSC_0034 Aurinko - Tarvitseeko selitystä, varsinkaan näin keväisin? Ehkä paras tunne keväisin on herätä aamulla auringonpaisteeseen!

Banaani - Oon oikea banaanien suurkuluttuja! Näitä tulee joka kauppareissulla ostettua ja syötyä melkeimpä jokaisella aamupalalla.
DSC_0434 Connel Cearney - Eli tutummin Jymy. 7.9.2013 syntyi koirani Aapon ensimmäiset pennut, joista Jymy on yksi. Ja niinhän siinä sitten kävi etä lokakuussa 2013 meille muutti kaksi pientä koiranpentua ♥
D-vitamiini - Joka aamu tulee napattua D-vitamiinitabletti, sillä suomalaiset harvemmin saa sitä riittävästi varsinkaan talvisin.
Empiminen - Olen tosi huono tekemään päätöksiä ja saatan epäröidä pitkäänkin. Varsinkin äidillä menee aina hermot tähän piirteeseeni.
Flickr - Sen kautta tulee ladattua kuvat blogiin.
Gossip girl - Älyttömän hyvä sarja, jos et ole katsonut niin suosittelen ehdottomasti! Itse olen katsonut kaikki netflixistä löytyvät jaksot kahteen kertaan.
DSC_0050 Hyvinvointi - Niin fyysinen kuin henkinenkin hyvinvointi on tullut mulle melko tärkeäksi asiaksi tässä parin vuoden aikana. Ja mahdollisimman pitkälle kyllä pyrin omilla teoillani vaikuttamaan näihin asioihin kuitenkaan olematta liian tiukkapipoinen ja ankara itselleni.
Inspiraatio - On ihanaa olla inspiroitunut ja tehdä jotain asiaa oikein koko sydämestään! 
Joulu - Ihanaa yhdessäolon aikaa. Varsinkin viimejoulu oli mieluisa, kun sai aamulla kaikessa rauhassa heräillä omassa kodissa ja aloittaa niiden omien jouluperinteiden muodostamisen.
DSC_0281 Kahvi - olen kausiluontoisesti kahvin suurkuluttaja. Toisinaan on kausia kun juon kahvia useita kuppeja päivissä, mutta sitten saattaa iskeä kyllästyminen josta seuraa toisinaan pitkäkin tauko kahvin juonnissa.
Leipominen - Tämän "harrastuksen" parissa on tullut puuhailtua useampi vuosi, toisinaan aktiivisesti ja toisinaan vähemmän aktiivisesti. Kotona nykyään tulee leivottua melko harvoin, sillä meillä on suhteellisen ahdas keittiö. Mieluisimpia leipomuksia minulle ovat erilaiset kakut - nautin varsinkin niiden koristelusta.
Matkustus - En nyt tarkoita mitään maailmanympärysmatkaa vaan ihan kaikenlaisia reissuja ihan koulumatkojen bussilla matkustamisesta alkaen. On vaan niin ihanaa kun saa istua aloillaan ja uppoutua omaan maailmaansa.
jymy219_zps3b15d174 Niko - Yhteistä taivalta on nyt tullut tallusteltua reilun kolmen vuoden ajan, ja hän on mun poikaystävä, paras ystävä ja maailman tärkein ihminen ♥
Opiskelu - Tällä hetkellä opiskelu on vielä osa mun päivittäistä elämää ja mun mielestä on tärkeää kehittää itseään ja opiskella mahdollisimman paljon ja antaumuksella.
Punttisali - Salilla tulee vietettyä aikaa lähes päivittäin.
Quotet - Erilaisia quoteilla varustettuja kuvia hyppii silmille päivittäin sosiaalisessa mediassa. Ja kyllähän niistäkin ihan kivoja ja inspiroivia yksilöitäkin löytyy.
Ruoanlaitto - Ruokaa tulee laitettua lähes päivittäin, sillä opiskelen tosiaan ravintola-alaa.
DSC_0284 Sade - Mä jotekin tykkään sateesta. Sateinen ilma on ihanan raikas, varsinkin kesähelteillä. Ja sateenraikkaassa ilmassa ulkoilu on todella virkistävää!
Terveellisyys - Nykyään tulee mietittyä terveellisyyttä enemmän kuin ennen.
Uni - Uni on mulle todella tärkeä asia ja pyrinkin nukkumaan vähintään sen kahdeksan tuntia yössä. Toisinaan kyllä tuntuu että voisin nukkua vaikka vuorokauden putkeen!
Valokuvaaminen - Rakas harrastus. Toisinaan löytyy innostusta vaikka muille jakaa, mutta kyllä se kamera on välillä pariksi viikoksi jäänyt pölyttymäänkin lähes tyhjän panttina. Viimeaikoina on kyllä tullut kannettua kameraa ahkerasti mukana!
Whatsapp - Tätä sovellusta tulee kyllä käytettyä päivittäin, vaikka mulla on liittymässäkin melkoisen iso viestipaketti. Mutta jotenkin oon vaan niin tottunut käyttämään whatsappia!
Xylitol - Äärimmäisen tärkeä juttu muistaa! Vaikka pakko myöntää että harvemmin tulee itse muistettua sitä purkkaa ruokailun jälkeen...
Ystävät - Näiden kohdalla laatu korvaa ehdottomasti määrän! Oikeita ystäviä multa ei löydy kovin montaa, mutta nekin ovat sitten sitäkin tärkeämpiä!
DSC_0478 Zeropoint - Zeropointin kompressiosäärystimet ja -sukat on pelastus mun helposti kipuileville jaloille. Näitä tulee käytettyä usein lenkillä!
År 2015 - Parhaillaan kuluva vuosi joka on alkanut oikein mainiosti! Oon kerennyt jo kokemaan ainutlaatuisia hetkiä ja paljon on vielä tehtävää edessä että saavutan tälle vuodelle asettamani tavoitteet!
Äiti - Äidin kanssa tulee juteltua päivittäin, ja kyllähän äidin herkkupatojen äärellä on ihan kiva vieraillakkin!
Öinen maisema - Varsinkin kesällä tulee öistä maisemaa ihailtua, siinä vaan on joku oma juttunsa.

You Might Also Like

0 kommenttia