FIRST OF MAY

Oikein hyvää vappua kaikille! Täällä vappuaatto meni oikein rauhallisissa merkeissä. Koulussa oli hieman normaalia hienompi lounas ja ko...

DSC_0006 DSC_0015 DSC_0020DSC_0013
Oikein hyvää vappua kaikille! Täällä vappuaatto meni oikein rauhallisissa merkeissä. Koulussa oli hieman normaalia hienompi lounas ja koulun jälkeen suuntasinkin äidin luokse paistamaan munkkeja! Loppuilta menikin sitten N:n vanhemmilla grillatessa ja oli muuten hyvää ruokaa! Tyypilliseen tapaan olin kotona ajoissa nukkumassa ja kylläpä tulikin nukuttua pitkät yöunet.


Nyt mun olisi aika suunnata rennon aamun jälkeen töihin päiväksi, ja sen jälkeen suunnataan viettämään aikaa kavereiden kanssa. Ja mullakin on oikein koko viikonloppu vapaa, joten saas nähdä mitä kaikkea tässä keksitään! Tulen luultavasti palaamaan tänne blogin puolelle sunnuntaina tai viimeistään alkuviikosta vähän aikatauluista riippuen. Mitään perinteisiä vappujuttuja ei ole tiedossa, sillä vappu on aina ollut mun mielestä vähän sellainen turha juhlapyhä. Tänä vuonna paistoin sentään munkkeja ensimmäistä kertaa, mutta siihen taitaa mun vappuperinteet jäädäkin.

Mitään tähdellistä asiaa mulla ei ollut, halusin vaan tulla toivottamaan teille hyvät vaput! Kuinka te vietätte vappua ja minkälaisia perinteitä teillä on?

You Might Also Like

0 kommenttia