YSTÄVÄKIRJASSA MINÄ

Muistatteko kun lapsuudessa oli tapana kierrättää kaveripiireissä erilaisia kaverikirjoja, joihin kaverit sitten saivat täyttää tietoja...

Ystäväkirjassa minä Ystäväkirjassa minä Ystäväkirjassa minä
Muistatteko kun lapsuudessa oli tapana kierrättää kaveripiireissä erilaisia kaverikirjoja, joihin kaverit sitten saivat täyttää tietoja itsestään? Tässä tulisi nyt postaus samalla kaavalla, tosin kysymykset ovat ehkä hieman ala-asteen kirjojen "silmien väri" kysymyksistä poikkeavia.

Nimeni on...  Jutta Eveliina Kivelä

Jotkut tosin kutsuvat minua... Mulla ei oikeastaan oo koskaan ollut mitään varsinaisesti käytössä ollutta lempinimeä, ja ehkä ihan hyvä niin..

Olen syntynyt... 16.04.1996 Kouvolassa

Pienenä olin varma, että minusta tulee...  Eläinlääkäri tai opettaja. 

Kolme parasta piirrettä minussa on...  Päättäväisyys, iloisuus ja ahkeruus. Jos päätän jotain tehdä, niin sittenhän myös teen! Ja positiivisuudella nyt vaan pääsee paljon pidemmälle kuin negatiivisuudella.


Lähitulevaisuudessa suunnitelmiini kuuluu...  Nauttia omasta ajasta ja ladata akkuja tulevaa synnytystä varten. Opetella elämään perhe-elämää ja rakentaa uusi talo.

Suosikki kaupunkini on... Tämä on oikeastaan tosi paha, sillä itse harvemmin tulee matkusteltua missään ja oikeastaan oon tähän koti-Kouvolaan ihan tyytyväinen.. 

Suosikkibiisini on... Tällä hetkellä se taitaa olla Mikko Harju - Mä olen tässä. 

Suosikki ravintolani ja -ruokani siellä on...  Reissun päällä ollessa Vapiano on varma valinta, mutta sitä ei täältä Kouvolasta löydy joten sanotaan myös Ristorante Momento. Ja suosikkiruokana joku maukas pasta, ehkä lohella tai katkaravuilla?

Suosikki juomani on... Kylmä vesi on ihan ykkönen! Virvoitusjuomista Pepsi Max. Ja tuleehan tuota kahviakin juotua päivittäin.

Suosikkisarjani juuri nyt...  Ensitreffit alttarilla! Kestosuosikkina mainittakoon Salkkarit. 

Suosikki kosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä... Yksittäisistä tuotteista luottotuote on ehkä Nivean kosteusvoide, mutta viimeaikoina on tullut tehtyä melkoisen paljon erilaisia kasvonaamioita ja lakkailtua kynsiä nyt kun siihen ei ole töiden vuoksi estettä!


Suosikkisovellukseni puhelimessani on... Instagram & Snapchat<3 span="">

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Puhelimen laturin, kameran, hygieniatarvikkeet ja vaatteita. Treenitrikoot täytyy myös olla varmuuden vuoksi mukana, ja onhan ne ihan törkeän mukavat päällä!

Mitä teet kotona kun kukaan ei näe? Yleensä olen tekemättä mitään. 

Viimeisin sisustus ostoksesi? Kynttilöitä

Viimeisin whatsupp viestisi? "Okeei"
<3 span="">
Paras tapa tuhlata 50 euroa? Paha kysymys.. Ehkä ravintola illallinen tai jotain piristystä itselle tai läheisille?
<3 span="">
Bravuurini keittiössä on... Lasagne & juustokakut!
<3 span="">
Perjantai illan herkutteluja varten ostan kaupasta... Irtokarkkeja

You Might Also Like

0 kommenttia