FREDDY WR.UP

Eilen mua odotti töiden jälkeen kotona mieluinen paketti. Mun tilaamat freddy housut olivat nimittäin saapuneet! Innolla avasin paketin...

2014-12-18 DSC_0070 DSC_0064
Eilen mua odotti töiden jälkeen kotona mieluinen paketti. Mun tilaamat freddy housut olivat nimittäin saapuneet! Innolla avasin paketin, ja pakkohan niitä oli päästä heti sovittamaan vaikka kello oli lähemmäs yhtätoista illalla ja väsymys painoi. Tänään aamullakin mulla oli heti ekana mielessä uudet housut, ja sovittelinkin niitä sitten tänään paremmalla ajalla. Nää on jalassa todella mukavat, ja ulkonäkökin miellyttää. Tosin jälkimmäinen voi johtua siitä että leikkaukset tuovat mulle jollain tasolla mieleen ratsastushousut, joita on tosiaan tullut käytettyä koko elämän ajan enemmän tai vähemmän. Ja plussaa siitä että housut eivät tosiaankaan valu mihinkään suuntaan vyötäröllä olevan silikoninauhan ansiosta. Tosin ensin nauha tuntui hieman epämiellyttävältä varsinkin pukiessa. Tilasin siis mustat housut matalalla vyötäröllä, ja vaikka aluksi vierastin ajatusta matalasta vyötäröstä niin nää on aivan täydelliset ♥

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. mut ei tee sun pyllystä yhtään paremman näköistä. vaikka sehän se tarkotus on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä niin ole väittänytkään, ja ehkä niiden vaatteiden tarkotus on kuitenkin lämmittää ja peittää alueet joita ei julkisesti tahdo esitellä. Pukeutukoon jokainen sellaisiin vaatteisiin joista itse pitää ;)

      Poista