MULLA OLIS VAAN YKSI TOIVE...

Taas olisi aika perinteisen joululahjatoivelistan. Musta tuntuu että vuosi vuodelta tämä lahjatoiveiden keksiminen on aina vain hankalamp...

Nimetön Pictures Taas olisi aika perinteisen joululahjatoivelistan. Musta tuntuu että vuosi vuodelta tämä lahjatoiveiden keksiminen on aina vain hankalampaa, mutta kyllähän mä sain taas muutamia toiveen arvoisia juttuja kasaan. 
1. Pörröinen ja lämmin aamutakki - Tälläistä olen kaivannut ja kauan, mikäs olisi sen ihanampa kun hengailla kotona lämpimässä aamutakissa kahvikuppi kädessä. Tosin tämänkin kävin jo kotiuttamassa ihan itse, olkoon se sitten sellainen aikainen joululahja minulta minulle (:
2. Zero Point säärystimet - Nämä mulla itseasiassa on jo pinkkinä ja mustana, mutta pinkkeihin yksilöihin tuli harmillisesti reikä jonka pelkään repeävän vielä lisää. Joten jos joku tahtoo mua jouluna muistaa niin nämä tulisi ainakin sataprosenttisen varmasti käyttöön!
3. Pörrösukat - Rakastan pörrösukkia, ja kotiutin ensimmäiset sukkani viimevuonna joulun aikaan. Ne tosin alkaa olla ja pehmeytensä menettäneet, ja ajatus jouluaatosta uudet pehmoiset sukat jalassa kuulostaa kieltämättä aika hyvältä. Lapsenakin oli aivan ihanaa vetäistä päälle suoraan pukin paketista avattu uusi yöpuku ja mummon tekemät villasukat!
4. Pussilakanat - Näin juuri omilleen muuttaneena pussilakanat ovat melkoisen hyödyllinen joululahja, vaikka niitäkin multa jo muutamat löytyy. Mutta tämäkin on toivelistalla sen takia, että näistä ainakin tietää että tulisivat varmasti käyttöön.
5. Putkirulla - Putkirullakin multa löytyy jo, tosin se nössömpi versio ilman nystyröitä. Siksi ajattelinkin että tämä nystyrällinen versio voisi olla vielä parempi apu jumiutuneiseiin lihaksiin. 
6. Pyyhkeet & muut kodintekstiilit - Pikkupyyhkeitä mulla ei juurikaan ole, ja nekin vähän mitä on niin ovat kaikki pinkin sävyisiä. Vaihtelu voisi virkistää, ja näin talvella erityisesti harmaat olisivat ihan mukavan näköiset mun silmään. Tämä toive kuuluu samaan kastiin lakanoiden kanssa; ei mikään pakko saada juttu mutta käyttöön tulisi varmasti.
Siinäpä mun tämän vuoden toivelista, melkoisen simppeleitä käyttötavaroita kaikki. Mitäs teidän toivelistalta löytyy? 
PS: Myös jotkut langattomat sankakuulokkeet kelpaisi.. Nimimerkillä viimeksi tänään olin kuulokkeiden kanssa solmussa salilla.

You Might Also Like

0 kommenttia