GIFTS

Kuten edellisessä postauksessa vihjailinkin, niin mun joulupaketeista löytyi mieluisia juttuja ja nyt aionkin jokavuotiseen tapaan avata t...

Kuten edellisessä postauksessa vihjailinkin, niin mun joulupaketeista löytyi mieluisia juttuja ja nyt aionkin jokavuotiseen tapaan avata taas pakettien sisältöä hieman. Mä yllätyin jälleen siitä, miten paljon lahjoja loppujenlopuksi sain vaikkei kyllä välttämättä ihan koko vuotta ole tullut kiltisti oltua. Mutta omista lahjoista iloitsemistakin parempaa oli nähdä kuinka läheiset pitivät multa saamistaan lahjoista! Mutta mennään asiaan, eli niihin joululahjoihin. 

DSC_0039 Tämän kuvan legginssejä osasikin odottaa löytyväksi pehmeästä paketista, sillä niitä olin itse mukana valitsemassa. Ihanan rennot ja mukavat päällä! Niko yllätti mut ostamalla mulle nuo Kalevalan Eiran sydän-sarjan korvakorut. Samaan sarjaan kuuluva kaulakoru multa löytyykin jo, se paljastui pukin paketista jo muutama vuosi takaperin. Mua vaan vähän pelottaa että onnistun hukkaamaan nämä korvikset, koska tosiaan ovat roikkuvaa mallia, ja ainakin pienempänä roikkuvat korvikset hävisi aina.. Näistä on kyllä pakko pitää hyvää huolta!DSC_0038Paketeista löytyi myös punaviiniä, harmi vaan että kunnon punaviinilaseja mulla ei vielä ole enkä mikään hirmuisen innokas punaviinin ystävä ole. Mutta innolla tätä kuitenkin maistan sitten kun sen aika tulee, ja ehkä mulla on nyt vihdoinkin hyvä syy ostaa ne viinilasit! Lisäksi mua muistettiin isotätini käsin valmistamilla kynttilöillä, jotka ovatkin aivan uutta perhosmallia. Todella nätit!
DSC_0036Ja kyllä on pakko sanoa että Niko kyllä tuntee mut kuin omat taskunsa, nimittäin hänen antamistaan paketeista paljastui myös kymmenen kappaletta proteiinipatukoita, ja tämä merkki onkin mulle aivan uusi tuttavuus. Lisäksi paketista paljastui rannetuet, ja tietysti pinkkinä! Pakkohan näitä on nyt käyttää kun ovat noin kivat ja lahjaksi saadut. Ja pääsivätkin heti testiin aattoaamuna olkapäätreenissä.
  DSC_0035Ah, uusi yöpuku♥ Äitikin kyllä tuntee mut, mikäs sen parempaa kuin käpertyä aattoiltana uuteen yöpukuun. Ja onhan nuo tossutkin todella suloiset, pehmoiset ja ennenkaikkea lämpimät!
    DSC_0029Hiustenhoitotuotteita nainen tarvitsee aina, ja varsinkin tuota hiusöljyä testailen innolla. Olenkin tämän merkin hiusöljyä hypistellyt kaupassa kuitenkaan vielä ostamatta kun edellistä on vielä hieman jäljellä. Jos joltain löytyy tästä kokemusta niin kertokaa ihmeessä mitä mieltä olette!
  DSC_0170Tässä kuvassa onkin Nikon luota saadut lahjat. Paketeista paljastui neljä kappaletta ihania lasienkeleitä joissa on valot sisällä, pehmoinen mäyräkoira, pörrösukat, korvakorut ja ihonhoitotuotteita. Ihonhoitotuotteita osasin odottaakin, ja silti ne on aina yhtä ihania. Tällä kertaa sain vartalokuorinnan, vartalorasvan, suihkugeelin, deodorantin sekä pikkuruisen roll on hajuveden. Toi hajuvesi on varmasti tosi kätevä, sillä mua tuppaa usein raivostuttamaan ison hajuvesipullon kantaminen mukana.

You Might Also Like

0 kommenttia