14/5/2014

Tänään tuli herättyä poikkeuksellisesti jo ennen kukonlaulua eli suomeksi sanottuna ennen puoli viittä. Tämä siksi, koska tarmokkaan...

DSC_0007 Hiljattain päivitetty5 DSC_0031
DSC_0003

Tänään tuli herättyä poikkeuksellisesti jo ennen kukonlaulua eli suomeksi sanottuna ennen puoli viittä. Tämä siksi, koska tarmokkaana päätin eilen illalla että tänään aamulla suuntaan tekemään pienen aamuaerobisen ja niinhän mä teinkin. Lenkin jälkeen olo oli niin pirteä ja herännyt että innostuin kaivamaan vaatekomeron perältä mun  Nikon äidiltä saaman bleiserin joka on jäänyt harmillisen vähälle käytölle.  Halusin sitten napsaista teille muutamat kuvat, ja kerrankin mulla riitti jopa aikaa tehdä se aamulla ennen kouluun lähtöä!

Mun tarmokas mielentila on päällä edelleen, saattaa olla osaksi reilun tunnin verran normaalia lyhyemmän koulupäivän ansiota. Kerkesin tässä jo käydä mummoakin moikkaamassa ja kohta olis tarkotus lähteä juoksemaan vähän intervalleja tonne ihanan koleaan kevätsäähän ja valmistautua henkisesti huomiseen tuplatreenipäivään.

Linkitä blogisi-postaukseen on tullut hurjasti linkkejä, ja oon jo jonkun verran niitä jo selaillutkin! Mielenkiintoisia blogeja löytyi todella paljon, saattaa tulla valinnanvaikeus. Ja tosiaan vielä voitte linkitellä, postaukseen pääsette TÄSTÄ! ♥

You Might Also Like

0 kommenttia