Flowers

Viikonloppu ja itseasiassa koko viikko hurahti taas ohi nopeemmin kun ehdin kissaa sanoa. Nikon valmistujaisjärjestelyt alkaa kasa...

DSC_0001 DSC_0087 DSC_0005 DSC_0022 DSC_0009 DSC_0091 DSC_0026 DSC_0015
Viikonloppu ja itseasiassa koko viikko hurahti taas ohi nopeemmin kun ehdin kissaa sanoa. Nikon valmistujaisjärjestelyt alkaa kasaantua niskaan ja suunnitelmat niiden suhteen on muuttunut jo pari kertaa. Toivon mukaan kuitenkin loppujenlopuksi kaikki kuitenkin sujuisi hyvin.

Viikonloppua olen taas viettänyt Raussilassa. Kahden vuorokauden eli 48 tunnin aikana ehkä ainoat tähdelliset tekoni on yhden mansikkakermakakun pyöräytys sekä kymmenen nälkäisen suun ruokkiminen pastalla ja jauhelihakastikkeella. Ja oon mä myös kovasti tehnyt erilaisia suunnitelmia muunmuassa ensi viikon ja tulevan viikonlopun varalle. Olen myös päässyt nauttimaan ihanista hellesäistä ja täyttänyt mun muistikorttia kesäisillä kuvila.  

Kesäloma alkaa nyt olla todellakin käsillä, kaikki kokeet on nyt tehty hyvällä menestyksellä vaikkakin yhdestä kurssista saatu H2 arvosana ei mua miellytäkkään. Viimeiset koulupäivät pitää sisällään varmaan rentoa ja meidän luokalle tyypillistä eläintarhameininkiä, keittiön siivoamista ja valmistuvien oppilaiden kakkujen väsäystä.

Mulla olis hirveästi kivoja kuvia jaettavana teille, mutta ne ovat aiheeltaan niin samankaltaisia etten aio kaikkia julkaista. Eikä multa varmaan irtoa tekstikään moneen postaukseen koska mun arjesta ei kovin antoisaa tekstiä saa aikaiseksi. Joten ehkä mä vaan säästän teidät mun turhanpäiväisiltä horinoilta ja lähden poikien kanssa pelaamaan.

You Might Also Like

0 kommenttia