Viikonlopputunnelmia

Moi kaikille! Ajattelin tulla jakamaan teille vähän mun viikonlopun meininkejä ja fiiliksiä.  Mun viikonloppu on pitänyt sisällään y...

DSC_0094 DSC_0109 DSC_0103 DSC_0101 DSC_0104
Moi kaikille! Ajattelin tulla jakamaan teille vähän mun viikonlopun meininkejä ja fiiliksiä.  Mun viikonloppu on pitänyt sisällään yhtä sun toista, mutta ihan mun alkuperäisten suunnitelmien mukaan se ei todellakaan mennyt. Perjantaina olin ehkä salaa vähän innoissani tulevasta viikonlopusta koska kyseessä on pidennetty sellainen huomisen etäopiskelupäivän takia. Perjantaina tulikin juostua ympäri Kouvolaa hoitamassa asioita. Käytiin veturissa, N:n mummilla ja lisäksi käytiin noutamassa mun uus puhelinvauva! Loppuilta menikin löhöillessä ja nukkumaan tuli käytyä aikaisin.

Lauantaina heräsin jo seitsemän aikaan pirteenä ja aamu menikin uuteen luuriin tutustuessa ja kävin myös vähän keräämässä rohkeutta rullaluistelun parissa. 10km lenkin heitin ja taas sain lisää varmuutta, tosin mäkiä en uskalla vieläkään laskea.. Lauantaina vietin myös pitkästä aikaa laatuaikaa Annin kanssa, pyörittiin ympäri Kouvolaa ja pyörähdettiin myös veturissa ja kuusaalla. Ihmisiä oli jonkun verran liikenteessä, sillä oli Kouvolapäivä eli tapahtumaa oli järjestetty ympäri Kouvolan aluetta.

Lauantai-iltana kerkesin myös toimia työnjohtajana auton korjauksessa ja kahdentoista maissa lähdettiin vielä liikenteeseen. Myöhänen liikenteeseenlähteminen ja kuskinhommat tiesi tunnestu myöhäistä (vai aikaista?) nukkumaanmenoa ja kotona oltiinkin viiden maissa. Pääsinpähän ainakin napsimaan auringonnoususta parit kuvat..

Tänään olikin taas salipäivä ja loppuilta onkin mennyt koulujuttujen parissa ja vielä olis paneuduttava vähän tulevan viikon koealueisiin. Arvatenkin mun inspiraatio ja kiinnostus on tällä hetkellä jossain ihan muualla, mutta tieto alkavasta kesälomasta kyllä ehkä vähän patistaa mua liikkeelle...

You Might Also Like

0 kommenttia