18/07

Mulla on koko päivän ollut hirveä hinku päästä tietokoneen äärelle jakamaan mun fiiliksiä tänne, mutta nyt kun sen aika koitti niin p...

DSC_0012DSC_0022 DSC_0018 DSC_0019

Mulla on koko päivän ollut hirveä hinku päästä tietokoneen äärelle jakamaan mun fiiliksiä tänne, mutta nyt kun sen aika koitti niin pää lyö tyhjää. Tällä postauksella ei siis luultavasti tule olemaan minkään näköistä punaista lankaa eikä päätä saati häntää. Saattaa johtua mun hieman tärähtäneestä olotilasta joka puolestaan +johtuu muutaman tunnin päiväunista työpäivän jälkeen... Saas nähdä mihin aikaan saan asetuttua yöunille kun tosiaan noi mun kauneusunet hieman venähti...

Ensimmäistä kertaa koko kesänä mulla on koko viikonloppu vapaa, ja sen kunniaks en ole tehnyt minkäänlaisia suunnitelmia jollei huomista visiittiä vanhempien luona lasketa.. Ja eihän sitä lasketa koska siellä nyt on äidin toiveesta tullut viimeaikoina piipahdettua melkeimpä joka päivä. Oon viimeaikoina muutenkin yrittänyt ottaa vähän rennommin ja luopua turhasta stressistä ja nipottamisesta.

Kesälomaa olisi vielä kuukauden verran jäljellä, mikä tosin tuntuu toisinaan lyhyeltä ajalta. Varsinkin kun tänään tulin miettineeksi etten ole käynyt edes talviturkkia vielä heittämässä, hyi minua! Ajatukena kouluun paluu tuntuu ihan mukavalta, kun tiedossa on taas aivan uusi vuosi ja uudet kujeet. Toisaalta oon kyllä nauttinut mun kesätöistä niin kovasti että ei tuo koulupäivien tuoma arki hirveästi kiinnosta. Mutta kyllähän kouluun palaamisessakin tietysti on omat hyvät puolensa kuten näin nopeasti ajateltuna esimerkiksi tarkka ja säännöllinen päivärytmi joka osaltaan edesauttaa mun treenaamista äärimmäisen paljon. On niin helppoa polkaista pyörällä kouluun tai suunnata koulun jälkeen salille sen sijaan että turvautuu ajatukseen että onhan tässä koko päivä aikaa ja suuntaa kuntosalin sijaan kotiin löhöilemään. Viimeaikoina kun on tuo viimeinen vaihtoehto vienyt voiton. Kyllä mä silti olen suurinpiirtein kaikki suunnitellut treenit saanut tehtyä ja vielä hyvällä energialla ja fiiliksellä!

Näihin fiiliksiin toivotan hyvää ja rauhallista viikonloppua kaikille!


You Might Also Like

0 kommenttia