Arjen onnenhetket

Pienistä hetkistä ja asioista nauttiminen tuo mun mielestä arkeen väriä, ja usein ne kivat pienet onnenhetket jäävät vähän varjoon. Viimei...

2014-07-25 Pienistä hetkistä ja asioista nauttiminen tuo mun mielestä arkeen väriä, ja usein ne kivat pienet onnenhetket jäävät vähän varjoon. Viimeisen parin viikon aikana oon kuitenkin yrittänyt taas kaivamalla kaivaa niitä ilonhetkiä kun meinaa tuo mun stressaava persoonallisuus kaivautua esiin taas. Elämä on huomattavasti helpompaa kun ei stressaa turhanpäiväisistä asioista joihin ei edes itse voi juurikaan vaikuttaa, vaan keskittyy stressaamisen sijaan etsimään niitä onnenhetkiä omasta arjestaan. Haastankin jokaisen tätä tekstiä lukevan miettimään illalla nukkumaan mennessään muutaman asian omasta päivästään jotka toivat hymyn huulillesi ja joista sinun tulisi olla kiitollinen! Oman arkeni pienet onnenhetket on koottu siis muutamalta viime viikolta, ei vain yhdeltä päivältä.
2014-07-251 Rento ilta oman rakkaan kanssa esimerkiksi korttipelien tai leffojen parissa. Laatuaikaa parhaimmillaan! Ja ylipäätään se että on se toinen puolisko tuossa rinnalla.

Täysi jääkaappi ruokakaupassa käynnin jälkeen. Yks ihanan piristävä arkinen asia, miten kivalta näyttääkään täysi jääkaappi varsinkin kun se on täytetty terveellisillä tuotteilla kuten hedelmillä ja kasviksilla.

  Puhdas pyykki. Se tuoksu on jotain aivan ihanaa, varsinkin jos sujauttaa pesuun mukaan huuhteluainetta. Harvemmin tulee tosin laitettua huuhteluainetta koska suurin osa mun vaatteista ei sitä kestä..

  Siisti koti. Oon ehkä vähän siivousfriikki, mutta en ehkä tiedä mitään parempaa kuin siisti koti. Ei pölyä, ei murusia siellä täällä, ei tiskivuorta keittiössä = parhautta!

  Hyvä treeni. Urheilun ystävänä yksi mun arjen suurimmista nautinnoista on hyvin onnistunut treeni. Näin kesällä oon kuitenkin vähän hölläillyt treenailun suhteen kiireiden ja flunssaisen olon takia, ja ihan nautinnollista on pieni taukokin kyllä ollut!

  Rennot aamupalahetket. Mikä olisikaan parempi tapa aloittaa päivä kun napsauttaa valmiiksi ladattu kahvinkeitin päälle ja viettää rentoa aamupalahetkeä kestosuosikki aamupalan parissa; maitorahkaa erilaisilla lisukkeilla.

 Viikonloppuvapaat. Oon tehnyt oikeastaan melkein joka viikonloppu töitä, joten aika hyvältä tuntui päästä viettämään kahden päivän viikonloppuvapaita!

Mitkä on arjen pikkuasiat tekevät sinut onnelliseksi?


You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Oi mikä ihana koira<3

    http://iinaneloa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, varsinkin pentukuvissa toinen on niin lutunen ♥

      Poista