NEW HOME

Musta ei ole viimeaikoina hirveesti kuulunut mitään, ja syyn siihen saatte nyt. Oon nimittäin viimeiset pari viikkoa puuhastelut muuton...

DSC_0209 DSC_0211 DSC_0202 DSC_0213 Musta ei ole viimeaikoina hirveesti kuulunut mitään, ja syyn siihen saatte nyt. Oon nimittäin viimeiset pari viikkoa puuhastelut muuton parissa ja tällä hetkellä oon viettänyt tasan viikon verran aikaa uudessa kodissani tuoreen avopuolisoni kanssa. Kaikennäköisiä hoidettavia asioita on siis viimeiseen pariin viikkoon mahtunut sillä onhan tää nyt ehkä suurin muutos mun tähänastisessa elämässä. Ainut juttu mikä mua vähäsen harmittaa on se että mun rakas kullanmurunu Jymy jäi mun vanhempien hellään huomaan, sillä lemmikkien pitäminen ei ole tässä asunnossa sallittua... Mutta onneks tästä on tosi lyhyt matka vanhempien luokse koiria katsomaan ja lenkittämään!

Nää kuvat on tosiaan napsastu viikko sitten jolloin mun oli tarkoitus tulla asian tiimoilta tänne kirjoittelemaan.. Tuli vain hieman mutkia matkaan sillä mun puhelimen nettiyhteys ei oikein toimi täällä asunnossa ja saatiin meidän modeemiin nettiyhteys vasta tänään. 

Yhteiselo on lähtenyt siis ihan hyvin käyntiin, ja ollaan viihdytty molemmat meidän uudessa kodissa. Tuun luultavasti tekemään jonkinlaisen postauksen tästä kämpästä joko videon tai kuvien muodossa kunhan ollaan muutamat puuttuvat jutut saatu tänne tekemään tästä kodikkaampi.

You Might Also Like

0 kommenttia