Leikkipuistossa

Toissayönä mulla oli ensimmäinen yövieras uudessa kodissa. Olin äidin mukana hakemassa siskonpoikaani heille yökyläilemään muutamaks...

DSC_0262 DSC_0292 DSC_0295 DSC_0252 DSC_0233 DSC_0286
Toissayönä mulla oli ensimmäinen yövieras uudessa kodissa. Olin äidin mukana hakemassa siskonpoikaani heille yökyläilemään muutamaksi päiväksi, ja sitten päätettiinkin että hän voisi tulla yhdeksi yöksi meille. Ja sehän sopi Timille paremmin kuin hyvin! Katseltiin aristokatteja ja juteltiin mukavia. Eilen sitten mentiin kotikotiin grillailemaan ja samalla käväistiin läheisessä leikkipuistossa jossa napsaisin pojasta muutamat kuvat. Ihan kivoja tuli ainakin mun mielestä, ja en ollutkaan pitkään aikaan päässyt valokuvaamaan ihmisiä. Hirveän kauaa ei kyllä maltettu olla puistossa kun oli hirmuisen kuuma ja nälkäkin pääsi yllättämään.

Timin kyläilyn lisäksi olen toki puuhaillut muutakin tällä viikolla. Olen epätoivoisesti yrittänyt leikkiä viherpeukaloa ja stressannut sekä ollut innoissani tulevaisuudesta. Töissäkin olen ollut, se olisi enää yksi kokonainen viikko kesätöitä jäljellä. Eli parasta nauttia tästä lomasta vielä kun siihen on mahdollisuus!

You Might Also Like

0 kommenttia