RECENT PURCHASES

Juoksutrikoot 9,90€, Cubus Croptopit 4,90€/kpl, Seppälä Farkut 7,90€/kpl, Cubus Huppari & collegehousut 9,90€/kpl, Cubus Salih...

DSC_0138 Juoksutrikoot 9,90€, Cubus DSC_0135 Croptopit 4,90€/kpl, Seppälä DSC_0133 Farkut 7,90€/kpl, Cubus DSC_0132 Huppari & collegehousut 9,90€/kpl, Cubus DSC_0130 Salihanskat 11,90€, Budget Sport DSC_0122 Puhelimen suojakuoret n.1-2€/kpl, Ebay

Oon tässä viimeaikoina siis hamstrannut alennusmyynneistä muutamia juttuja, vaikka etsinnässä olikin oikeestaan vaan uudet salihanskat ja korkeavyötäröiset mustat farkut. Tarpeeseen tuli silti kaikki ostokset, ja erityisen tykästynyt oon tohon oloasuun vaikka noi collegehousut onkin mulle hieman isot. Vielä tekisi mieli ostaa pitkähihainen treenipusero jota oonkin H&M:ssä hypistellyt useampaankin otteeseen. Myös mun pinkki treenitoppi alkaa olla hieman elämää nähnyt, ja kyllähän nyt joka naiselta täytyy sellainen löytyä kaapista! Taitaa kuitenkin jäädä harkinnan tasolle nämä jutut, tai ainakin siirtyvät loppukesään sillä musta tuntuu että mun shoppailukiintiö alkaa olla vähän täynnä jo...

Oottekos te käynyt tsekkaamassa alennusmyynnit, ja ootteko tehnyt hyviä löytöjä? 

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. no hitsi mun piti käydä siellä mut se sitten vähän jäi :D mut toisaalta en kyllä oo ennenkään sieltä ostanut mitään....

    VastaaPoista