FRIDAY AND FLU

Tänään starttasi vihdoin ja viimein kauan odotettu hiihtoloma!♥ Mun kohdalla se ei vaan alkanut parhaalla mahdollisella tavalla, sillä...

DSC_0373 DSC_0368 DSC_0370

Tänään starttasi vihdoin ja viimein kauan odotettu hiihtoloma!♥ Mun kohdalla se ei vaan alkanut parhaalla mahdollisella tavalla, sillä heräsin aamulla aikaisemmin tarkoituksenani käydä lenkillä ennen koulun alkua, ja huomasinkin heti että eipäs mennäkkään kun yön aikana oli inhottava kurkkukipu pesinyt mun nieluun. Onneksi koulussa oli lyhyt päivä, ja sen jälkeen olenkin lepäillyt särkylääkkeen vaikutuksen alaisena netflixiä katsellen, sillä näillä näppäimillä olisi suunnattava töihin. Selvisi ainakin syy tämän viikon väsymykseen ja pienimuotoiseen päänsärkyyn.. Toivotaan vaan, ettei tää tauti mene pahemmaksi sillä ei oikein huvittaisi lomalla sairastaa kun on tullut noita työvuorojakin sovittua muutamia.

Tällä viikolla oon tehnyt meidän kodissa pieniä piristyksiä sisustuksen suhteen, hankin nimittäin useita valkoisia valokuvakehyksiä edellisten eriparia olevien tilalle. Ja kyllä näyttää heti paljon raikkaammalta ja kivemmalta! Kyllä mulla vielä joku päivä on omaa silmää miellyttävä sisustus jossa värimaailmat sopii yhteen!

Mutta nyt mä suuntaan töihin ja jatkan sen jälkeen flunssan parantelua. Nauttikaahan viikonlopusta ja mahdollisesta hiihtolomasta!

You Might Also Like

0 kommenttia