JÄLLEEN SUOMESSA

Moikka taas! Tällä kertaa kirjoittelenkin mukavasti omasta sängystä täältä Suomesta. Perjantaina koitti siis kotimatkan aika, mutta...


DSC_0139 DSC_0157 DSC_0184

Moikka taas! Tällä kertaa kirjoittelenkin mukavasti omasta sängystä täältä Suomesta. Perjantaina koitti siis kotimatkan aika, mutta sitä ennen oli tiedossa vielä muutama hauska juttu. Saatiin käydä hotellin ravintolassa kunnon aamupalalla, ja ai että oli hyvää! Varsinkin tavallinen kahvi ilman vaahdotettua maitoa maistui tosi hyvälle.  Puolen päivän jälkeen tulikin jo kyyti noutamaan, ja käytiin  myös vastaanottavalla koululla hoitamassa vähän paperihommia ja tutustumassa kouluun ennen kuin oli aika suunnata lentokentälle. Lento takaisin Suomeen kesti hieman reilu kuusi tuntia, ja meni yllättävän nopeasti vaikka en alkuperäisen suunnitelmani mukaan saanutkaan nukuttua koneessa...  Eikä kyllä hirveästi nukuttanut kotiinkaan päästessä, ja nyt sen kyllä huomaa..

Tällä hetkellä mä olen onnellinen. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään ja pyykkiä olisi pestävänä muutaman koneellisen verran mutta se ei mua haittaa. Vähän tätä mun onnellisuutta tosin häiritsee se, että olen yksin kotona torstaihin asti poikaystävän ollessa armeijassa. Ja ajatus huomisesta aamuherätyksestäkin kammottaa. Normaalisti olisin jo tyytyväisenä nukkumassa ettei aamulla väsytä, mutta tällä kertaa uni ei vaan tule. Taidan nyt kuitenkin laskea tämän koneen pois ja käpertyä peiton alle lueskelemaan ja odottamaan nukkumattia.

You Might Also Like

0 kommenttia