BUENAS NOCHES!

Toinen viikko Kanarian auringon alla alkaa olla nyt pulkassa, mikä tarkoittaa sitä että reissu on puolivälissä. Hui miten nopeasti...

DSC_0077 DSC_0057 DSC_0100 DSC_0062 DSC_0055 DSC_0070 DSC_0096

Toinen viikko Kanarian auringon alla alkaa olla nyt pulkassa, mikä tarkoittaa sitä että reissu on puolivälissä. Hui miten nopeasti aika on mennyt. Kohtahan sitä jo ollaankin Las Palmasin lentokentällä lähdössä kotia kohti! Koti-ikäväkään ei ole iskenyt vielä kunnolla, mutta kyllä mä silti mieluusti palaan kotiin oman rakkaan kainaloon ja tuttuihin maisemiin.

Toinen viikko on pitänyt sisällään pitkään nukkumista, shoppailua, töitä, auringonottoa, uimista, treeniä ja monenmonta kuppia kahvia.  Ja sainhan mä sen lenkinkin toteutettua vihdoinkin! Nyt vaan toivotaan että saisin itseni raahattua useamminkin lenkkeilemään noihin ihaniin maisemiin seuraavien vajaan kahden viikon aikana. Sain myös hankittua loput tuliaiset, joten loppuajan voinkin vaikka halutessani viettää pelkästään hotellilla sillä täältä löytyy kaikki mitä mä tarvitsen!

Lähiseudut ovat käyneet viimeaikoina todella tutuiksi, ja tuntuu ettei näkemistä oikein enää ole. Ja ennen työpäiviä ei oikein kerkeä mitään pidempää reissua tekemään kun aikaa ei ole kuin muutama hassu tunti sillä työpäivinä tulee herättyä usein vasta kymmenen jälkeen..

Tänään olen viettänyt vapaapäivää, mikä on tuntunut kestävän ikuisuuden. Olen tehnyt kaksi erimittaista kävelyä muutaman kilometrin säteellä, ottanut kahteen kertaan aurinkoa ja käynyt alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen treenaamassakin. Ja kyllähän mä kerkesin rentoutua spassa ja saunassakin, ei siis hullumpi vapaapäivä!  Mutta nyt mä menen kylvyn kautta unten mailla että herään huomenna taas pirteänä vapaapäivään, buenas noches!

You Might Also Like

0 kommenttia