PERILLÄ OLLAAN!

Pitkä päivä takana, mutta täällä mä vihdoin olen. Kaueampana kotoa kuin koskaan aikaisemmin, ja melkein yksin. Outo ajatus. Vastahan mä...

DSC_0001 DSC_0003

DSC_0006 Pitkä päivä takana, mutta täällä mä vihdoin olen. Kaueampana kotoa kuin koskaan aikaisemmin, ja melkein yksin. Outo ajatus. Vastahan mä eilen nukuin vielä omassa sängyssä ja nyt olenkin jo reilun 5000 kilometrin päässä kaikesta tutusta ja turvallisesta. Seuraavat neljä viikkoa tulee varmasti olemaan rankat, mutta antoisat. Ja luulen, tai ainakin toivon että tää lukeutuu mun tämänastisen elämän hienoimpiin kokemuksiin!

Matka jänniti mua jonkin verran, kun tosiaan en ollut aikaisemmin ollut lentokoneessa. Mutta lentäminen oli se vähiten jännittävä asia, ja se sujuikin ihan ongelmitta. Las Palmasin lentokentältäkin päästiin etenemään ongelmitta, koska suoralla lennolla ei laukut päässeet hukkumaan ja meitä oltiin kentällä vastassa. Majoitus- ja työpaikoista ei tiedetty etukäteen oikeastaan mitään, mutta kuluneella viikolla meille kerrottiin että kaikki sijoitetaan eri paikkoihin. Mun onneksi  (Ja Jonnan harmiksi) näin ei kuitenkaan ollut ja sain kaverin samaan hotelliin!

Edessä olisi vielä pari vapaapäivää ennen töiden aloittamista, ja ajattelinkin käyttää ne hotelliin ja lähiseutuun tutustuen sekä tietysti hieman kuntoillen! Eli taitaa olla kohta nukkumaanmeno aika että jaksaa huomenna nostaa rautaa salilla (:

You Might Also Like

0 kommenttia