KUULUMISIA KANARIALTA

Viimeiiset päivät täällä Kanariansaarten lämmössä alkavat olla käsillä. Tarkalleen ottaen päiviä takaisin koti-Suomeen lähtöön...


DSC_0060 DSC_0051 DSC_0031 DSC_0012 DSC_0016 DSC_0010 DSC_0034

Viimeiiset päivät täällä Kanariansaarten lämmössä alkavat olla käsillä. Tarkalleen ottaen päiviä takaisin koti-Suomeen lähtöön on seitsemän, joista onneksi kaksi on vielä vapaata töistä! Olen nauttinut täällä olosta, ja aionkin kirjoittaa vielä luultavasti tarkempaa postausta omista kokemuksistani ja ajatuksistani työssäoppimisjaksosta ulkomailla, mutta tällä kertaa pysytään ihan viimeaikaisissa kuulumisissa. Olenkin kaikille lähipiirin ihmisille leikkimielellä sanonut että voisin jäädä tänne. Ja kyllä mä oikeastaan voisinkin, vaikka tietysti kaipuu omaan kotiin ja läheisten ihmisten luokse on kova. Kaipaan Suomesta läheisten ja oman kodin lisäksi myös terveellistä ruokaa kuten vaikkapa maitorahkaa, raejuustoa ja ruisleipää! Suomen kelejä ei kyllä hirveästi ole ikävä, mieluummin vietän päiväni auringossa rentoutuen ja +20 lämpöasteista nauttien.

Viimepäivinä olen töiden ohella tehnyt ihan tavallisia juttuja; pohtinut Suomeen paluun mukanaan tuovia asioita, treenannut, rentoutunut ja käynyt kävelyillä. Poikkesin myös torstaina paikallisilla markkinoilla missä oli tarjolla kaikkea nahka-asusteista aloe vera tuotteisiin ja hedelmiin asti. Ja pakkojan se oli tuoreita mansikoita ostaa pieni rasiallinen kun kerran oli tarjolla! Ja töissä on tietenkin alkanut hommat luistaa rutiinilla nyt kun jäljellä olevat työpäivät on laskettavissa yhden käden sormilla. Mutta vielä on muutama päivä aikaa näyttää mistä mut on tehty ja mitä kaikkea mä oikeasti osaankaan! Ja ehkä mä olen myös täällä jotakin ruuanlaitosta ja varsinkin espanjalaisesta sellaisesta oppinut. Ja olempahan ainakin päässyt käsittelemään mulle vieraampia raaka-aineita. Nyt mä suuntaan töihin ennen viimeisiä vapaita, ja aion kyllä ottaa vapaapäivistä kaiken irti ennen lähtöä! Hyvää viikonloppua kaikille.

You Might Also Like

0 kommenttia