TREENIKUULUMISIA

Vaikka olenkin 5000 kilometrin päässä kotoa ja tutusta ja turvallisesta liikkumisympäristöstä eli kotisalista ja tutuista lenkkipo...

DSC_0027 DSC_0031 DSC_0040 DSC_0042 DSC_0033
Vaikka olenkin 5000 kilometrin päässä kotoa ja tutusta ja turvallisesta liikkumisympäristöstä eli kotisalista ja tutuista lenkkipoluista niin en mä silti näiden kahden viikon aikana liikkumista ole lopettanut. Mulla on nimittäin täällä käytössäni hotellin kuntosali, joka yllätti mut laadullaan positiivisesti! Vaikka käsipainoja ei olekkaan ihan joka lähtöön ja kyykkyhäkkikin puuttuu niin kyllä mä silti mielelläni tuolla treenailen. Smithejäkin löytyy oikein kaksin kappalein, kotisalilta kun niitä ei löydy yhtään. Tykkään myös lämittelylaitteiden monipuolisuudesta; löytyy muutama erilainen kuntopyörä, stepperi, crosstrainer sekä muutama juoksumatto.
Oon siis treenaillut täälläkin ihan normaalisti sen viitisen kertaa viikossa, ja lisäks tavoitteena olis myös mennä vähän lenkkeilemään merenrantamaisemiin tulevien viikkojen aikana. Herätyskello on kyllä ollut kyseisen tavoitteen takia soimassa jo muutamana päivänä, mutta 11 tunnin yöunet ovat vieneet voiton.. Jos sitä vaikka huomenna saisi aikaiseksi, ei tekisi raitis ulkoilma ja sen jälkeen pieni venyttelyhetki yhtään huonoa! 
Mutta nyt mä suuntaan töiden pariin ja toivotan hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. LAITA FREDDYIST KUVAAAAH HALUUN NÄHÄ HETI1!!!1!

    VastaaPoista