WORKOUT STUFF

Ajattelin hieman vilauttaa teille mun treenilaukun sisältöä, sillä jostain selittämättömästä syystä näitä on mun mielestä todella kiva s...

DSC_0007
Ajattelin hieman vilauttaa teille mun treenilaukun sisältöä, sillä jostain selittämättömästä syystä näitä on mun mielestä todella kiva selailla muiden blogeista. Mun treenilaukku on yleensä melkoinen kaatopaikka. Koska usein tulee reissattua aamulla kouluun ja sieltä suoraan salille, niin oon nähnyt yksinkertaisimmaksi vaihtoehdoksi kantaa mukana vain yhtä laukkua. Sisältökin on siis yleensä sen mukaista, ja mukana kulkeekin yleensä kaikki koulukirjoista välipaloihin ja vaihtovaatteisiin. Mutta tällä kertaa tutustutaan ihan noihin treenipuolen oheishärpäkkeisiin.  Ja älkää kysykö minkä takia kaiken tavaran mukana kantaminen on mun mielestä yksinkertaisinta kun ihan yhtä hyvin voisin pyörähtää koulun jälkeen kotona ja sitten suunnata salille kun matkaakaan on hädintuskin kilometriäkään. No, säästyypä ainakin hieman kultaakin arvokkaampaa aikaa kun ei tarvitse edestakaisin rampata. Mutta sitten siihen treenilaukkuun! Tällä hetkellä kovimmassa käytössä on icepeakin pinkki yksilö, joka on oikea tilaihme. Toisinaan tarvittavan tavaran määrän ollessa pienempi käytän myös pienempää aarikan putkikassia tai ihan vaan sellaista ala-asteelta tuttua jumppapussia.
  DSC_0008
Ensimmäisenä mukana olisi tietenkin hyvä olla jonkinsortin treenivaatteet. Näitä mun kaappi pursuaa, vaikka todella usein tuntuukin ettei sieltä löydy mitään miellyttäviä vaihtoehtoja. Nämä ei aina kulje arkisin mukana, sillä  lämmetessä treenivaatteet on mulla valmiina päällä kun koulumatkatkin taittuvat pyörällä. Lisäksi mukana kulkee shakeri josta juon treenin aikana aminot ja vettä ja treenin jälkeen palautusjuoman. Noi aminohapot on olleet testissä kun olivat joku aika sitten fitnesstukussa tarjouksessa, mutta tuskin tulen niitä hommamaan lisää käytössä olevan purnukan tyhjennyttyä.DSC_0016 Ja sitten tämä kaikki oleellisen "tärkeä" oheishärpäke. Kuvasta ehkä ainut pakollinen on treenikengät. Muut onkin sitten vuosien mittaan matkaan tarttuneita hifistelyjuttuja. Laukusta löytyy siis sykemittari, kännykälle käsikotelo,  everlastin vetoremmit, Nikolta joululahjaksi saadut  better bodiesin rannetuet, pilleriboxi sekä salihanskat. Viimeiseksi mainittuja taitaakin löytyä useampi pari,  sillä syksyllä tuli ostettua uudet yksilöt jotka oli tarkoitus ottaa käyttöön vasta kun edelliset ovat todella tiensä päässä mutta toisin kävi. Ja tulihan sitä kanarialtakin ostettua uusi pari kun ei tullut pakattua vanhoja mukaan.

You Might Also Like

0 kommenttia